۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

همکاری چین و شرکت مرسک برای ایجاد زنجیرۀ تأمین هوشمند سبز مرسک

قرارداد ساخت یک انبار لجستیک بزرگ در چین با سرمایه گذاری خط کشتیرانی مرسک به منظور ایجاد زنجیرۀ تأمین هوشمند سبز امضاء شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۴

همکاری چین و شرکت مرسک برای ایجاد زنجیرۀ تأمین هوشمند سبز مرسک

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت شرکت مرسک؛ منطقه آزاد تجاری Lin-gang  شانگهای انبار لجستیک بزرگی را به منظور استفاده شرکت کشتیرانی مرسک در اختیار این شرکت قرار می‌دهد تا با همکاری یکد‌یگر نسبت به ایجاد زنجیرۀ تأمین سبز اقدام کنند.

این گزارش حاکی است میزان سرمایه گذاری در این منطقه بیش از یک میلیارد یوان (۱۴۳.۳ میلیون دلار) است که توسط شرکت مرسک  به چین پرداخت خواهد شد. این پروژه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز به کار خواهد کرد.  

این انبار لجستیک به عنوان اولین انبار هوشمند و سبز برای استفاده شرکت مرسک در منطقه آزاد تجاری لین‌گانگ شانگهای است.

در این انبار لجستیک کلیۀ سفارشات منطقه‌ای، جهانی، لجستیک، فعالیت‌های الکترونیکی و کار‌های گمرکی به مشتریان ارائه خواهد شد.  

«وو بینگ‌کینگ» نمایندۀ مرسک چین در این زمینه گفت: شانگهای یک همکار استراتژیک لجستیکی حیاتی برای شرکت مرسک به منظور توسعه تجارت جهانی به شمار می‌رود.

مزیت‌های منطقه‌ای و موقعیت استراتژیک منطقه Lin-gang به شرکت مرسک کمک می‌کند تا یک خط زنجیرۀ هوشمند سبز کامل با همکاری چین ایجاد کند.

به گفتۀ وی مرسک به افزایش سرمایه‌گذاری در چین و بهبود خدمات لجستیکی کمک خواهد کرد تا منطقه آزاد تجاری Lin-gang شانگهای به یک مرکز حمل‌و‌نقل لجستیک هوشمند جهانی تبدیل شود.

وی در پایان گفت: پس از تکمیل این زنجیرۀ تأمین هوشمند راه حل‌های زنجیرۀ تأمین لجستیک، ارائه خدمات بهتر به مشتریان توسط شرکت مرسک و منطقه آزاد تجاری لین‌گانگ شانگهای تدوین خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار