به گزارش مانا، این کشتی با ظرفیت ۲۱۰۰ تی ای یو توسط شرکت Hyundai Mipo Dockyard کره جنوبی ساخته شده و در ماه ژوئیه به خط کشتیرانی مرسک تحویل شده است.
مرسک، متانول سبز را برای اولین سفر کامل کشتی از OCI Global، یک تولید کننده متانول سبز مستقر در هلند، تأمین کرده است.
این کشتی اولین سوخت گیری خود را در بندر اولسان، کره جنوبی در ۱۶ ژوئیه انجام داد و توقف بعدی آن در ۲۷ ژوئیه در سنگاپور بوده و متانول سبز را از طریق تانکر MT Agility شرکت هونگ لام مارین دریافت کرد که اولین سوخت گیری متانول سبز از یک کشتی تانکر به یک کشتی کانتینری در جهان بود که یک موفقیت ویژه برای سنگاپور محسوب می شود.
این کشتی قرار است قبل از رسیدن به کپنهاگ در مصر و در نهایت، روتردام سوخت گیری کند.