۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

افتتاح بزرگترین مرکز کانتینرهای خالی در بندر شانگهای چین

بزرگترین مرکز حمل‌و‌نقل کانتینر‌های خالی در مساحتی بالغ بر ۴۵۰ هزار مترمربع با ظرفیت سالانه بیش از سه میلیون teu کانتینر خالی در بندر شانگهای چین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۹

افتتاح بزرگترین مرکز کانتینرهای خالی در بندر شانگهای چین

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ این مرکز کانتینر‌های خالی که با مشارکت خطوط بزرگ کشتیرانی مانند Maersk، CMA CGM، MSC و Evergreen در بندر شانگهای راه‌اندازی شده و نیاز‌های روزمره این خطوط کشتیرانی و سایر خطوط بین‌المللی را به کانتینرِ خالی تأمین خواهد کرد.

تحلیلگران با اشاره به راه اندازی تنها مرکز غول‌پیکر جهانی  در مساحتی بالغ بر ۴۵۰ هزار متر مربع که ظرفیت تأمین و جابه‌جایی سه میلیون teu کانتینر را دارد و کانتینر‌های خالی را در اختیار خطوط کشتیرانی خواهد گذاشت، پیش‌بینی کرد قرار است اکثر کانتینر‌های خالی از نقاط دیگر جهان به این مرکز ارسال شده و از آنجا بین خطوط کشتیرانی دنیا تقسیم شود بدین ترتیب نیاز به جعبه‌های خالی کانتینر کمتر احساس خواهد شد.

"گو جینشان" رئیس گروه بین‌المللی بندر شانگهای (SIPG) در این زمینه گفت: راه اندازی این مرکز به ما کمک می‌کند تا مدیریت دیجیتالی و هوشمندی بر جعبه‌های خالی سراسر دنیا داشته باشیم به گونه‌ای که تصمیم داریم ضمن برقراری تماس با اپراتور‌های کشتیرانی و بنادر نیاز‌های مربوط به جعبه‌های خالی را از آن‌ها دریافت کرده و جعبه‌های کانتینر در اختیار آنان قرار دهیم. ضمن اینکه جعبه‌های خالی را از نقاط دیگر جهان در این جتمع گرد‌آوری کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

بدین ترتیب مشتریان در شمال غرب آسیا و سایر نقاط جهان دسترسی آسان‌تری به جعبه‌های کانتینری خالی خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار