۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز

بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ضمن بازدید از شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۰۴

به گزارش مانا، در این بازدید امام جمعه بندرعباس با اشاره به حساسیت مناطق ساحلی کشورمان به ویژه منطقه خلیج فارس عنوان کرد: پیشرفت‌های موجود در حرکت رو به جلو و خوداتکایی در عرصه‌های مهم، حاصل اتصال و ارتباط بین مجموعه‌های هم افزا در دستگاه‌های مختلف است که موجب رشد و شکوفایی این صنعت مهم در کشور شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی است که می‌تواند باعث خودباوری و استقلال کشور در شرایط بسیار سخت تحریم شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ارتباط هرچه بیشتر این صنعت با دانشگاه‌های استانی و یا حتی دانشگاه‌های مهم کشوری می‌تواند ضمن تقویت تعامل و هم افزایی، سبب اتصال و تعامل مضاعف گردد و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را به دنبال داشته باشد.

 این گزارش حاکی است: مهندس حاجی زاده مدیر عامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز نیز با ابراز خرسندی از بازدید حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده، ضمن بیان عملکرد این شرکت و همچنین عنایت ویژه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در واگذاری تعمیرات ناوگان به داخل کشور، از حضور امام جمعه محترم در راستای ایجاد دلگرمی و انگیزه در بین کارکنان این شرکت قدردانی نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار