۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

کشتیرانی ام اس سی ۳ مسیر آسیایی خود را تقویت می‌کند

خط کشتیرانی MSC تصمیم دارد به منظور تقویت شبکه خدمات‌رسانی در آسیا دو مسیر موجود کشتیرانی خود را تقویت کرده و یک مسیر جدید راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۹۹۳۹۸

کشتیرانی ام اس سی ۳ مسیر آسیایی خود را تقویت می‌کند

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر نیوز؛ خط کشتیرانی MSC اعلام کرد به منظور تقویت سرویس فعلی چین به بنگلادش، سنگاپور و مالزی کشتی‌های جدیدی به این مسیر اضافه می‌کند تا زمان ترانزیت از شانگهای  چین  به بنگلادش و بالعکس به ده روز کاهش یابد.  

بر این اساس این مسیر از چینگدائو چین شروع شده و پس از عبور از نینگبو، شانگهای و چاتوگرام  بنگلادش به تانجونگ پلپاس مالزی رسیده و بالعکس  برمی‌گردد.

از سوی دیگر MSC مسیر خدمات کشتیرانی ژاپن به کره جنوبی را نیز تقویت کرده تا محموله‌های بیشتری در این مسیر از طریق ژاپن به بندر بوسان کره جنوبی برسد.  

این سرویس از کوبه ژاپن شروع شده و پس از عبور از اوزاکا و هاکاتا به بوسان کره جنوبی خواهد رسید.  

در ادامه آمده است که MSC بزرگترین خط کشتیرانی آسیایی را با نام Saola به زودی راه‌اندازی می‌کند که ارتباط بین چین و ویتنام را بهبود می‌بخشد، این مسیر از شانگهای چین شروع و سپس با گذر از بندر نینگبو به بنادر هایفونگ، هوشی مین و سیتی  وونگ تاو ویتنام رسیده و دوباره برمی‌گردد.  

قرار است اولین سرویس جدید MSC به بنگلادش در تاریخ ۱۰ ژوئیه  خط Saola و خط Kaguya در تاریخ ۲۰ ژوئیه تقویت و راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار