۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

تأسیس سردخانه کالای فاسد شدنی در بندر آفریقای جنوبی توسط MSC

یک سردخانه بزرگ پیشرفته ۱۵۰۰۰ متر مربعی در بنادر آفریقای جنوبی توسط خط کشتیرانی MSC با هدف تسریع در ارسال کالا‌های یخچالی به منظور جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها تحت عنوان MEDLOG افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۶۱۰

تأسیس سردخانه کالای فاسد شدنی در بندر آفریقای جنوبی توسط MSC

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر‌نیوز؛ این سردخانه که عملیات اجرایی آن از ماه‌های گذشته آغاز شده بود همزمان با بحران دریای سرخ و تغییر مسیر کشتی‌ها در اولویت پروژه‌ها قرار گرفت و درتاریخ ۷ مارس با حضور «Soren Toft» مدیر عامل MSC و مقامات دولت آفریقای جنوبی در دوربان آفریقای جنوبی افتتاح  شد.

«Soren Toft» در این مراسم گفت: این سرمایه‌گذاری نقطه عطفی برای صادر‌کنندگان و وارد کنندگان محصولات یخچالی در سراسر آفریقای جنوبی است که در پی انحراف کشتی از دریای سرخ نسبت به احداث سریع این سردخانه و کمک به اقتصاد محلی فعالیت‌ها سریعتر پیش رفت تا چشم‌انداز پایداری اقتصاد متکی به توسعه اقتصاد محلی آفریقای جنوبی  تقویت شود.

  وی در ادامه گفت: این سردخانه دارای ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ پالت برای نگهداری کالا است که از لحاظ استراتژیک، مرکزی برای واردات و صادرات و ذخیرۀ کالا‌های فاسد شدنی است.

وی افزود: کالا‌هایی که از کشور‌هایی مانند برزیل، آمریکا و لهستان وارد این بنادر می‌شوند پس از ذخیره به بازار‌های اروپا و خاورمیانه و خاور‌دور ارسال می‌شود. البته کالا‌های ارسالی از آسیا نیز می‌تواند برای بارگیری مجدد در انبار‌های این مرکز ذخیره شود.

«خوزه کارلوس گارسیا»، مدیر انبارداری این سردخانه گفت: برای ذخیره محموله‌های یخ زده قفسه‌های متحرک پیش‌بینی شده که به محض آماده بودن کشتی در اسرع وقت  تخلیه و بارگیری انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار