مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: میز گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، یک ساختار بین بخشی شامل بخشهای دولتی و خصوصی است که به همین دلیل حضور این میز در چنین نمایشگاههایی میتواند زمینه توسعه ارتباطات بین بخشی را تسهیل کند.
مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، ادامه داد: به طور مثال با تخصصی شدن فدراسیونهای ورزشهای دریایی طی یک سال اخیر، موفق به ایجاد ارتباط مؤثر و همگرایی با این ارگانها جهت ارائه قوانین و اولویتهای سرمایه گذاری پایدار در صنعت گردشگری دریایی به آنها شدهایم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه را سرمایه گذارانی تشکیل میدهند که به دنبال فرصتهای مناسب سرمایه گذاری هستند، حضور میز ملی گردشگری دریایی در غرفهای جداگانه میتواند در امر مشاوره و آشنایی آنها با قوانین و چالشهای پیش رو بسیار اثر گذار باشد.
شیرخانی خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین وظایف میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور در نمایشگاه بین المللی تهران، معرفی چشمانداز و ظرفیتهای توسعه گردشگری دریایی کشور با ملاحظات پایداری است.
وی همچنین برگزاری نمایشگاه بینالمللی تهران را فرصت مغتنمی جهت همگرایی و تعامل استانهای ساحلی در زمینه صنعت توریسم ساحلی و دریایی عنوان کرد.
مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور اظهار امیدواری کرد: در نمایشگاه سال آینده با مشارکت ذینفعان صنعت گردشگری دریایی و نیز مساعدت دفتر توسعه گردشگری داخلی بتوانیم فضای بزرگتری را به غرفه گردشگری دریایی اختصاص دهیم و نیز شاهد حضور نمایندگان مختلف ارگانهای دریایی در غرفه از جمله سازمان بنادر و دریانوردی نیز باشیم.