۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

«آستراخان» میزبان همایش بین‌المللی حمل‌و‌نقل «شمال – جنوب»

«آستراخان» میزبان همایش بین‌المللی حمل‌و‌نقل «شمال – جنوب»
هفته آینده در آستراخان روسیه همایش بین‌المللی با موضوع «کریدور بین‌المللی حمل‌و‌نقل «شمال-جنوب» -کنسپسیون جدید» با مشارکت نمایندگان بیش از 150 شرکت خارجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۹۸

به گزارش مانا، روز‌های ۳ و ۴ آبان در منطقه آستراخان روسیه همایش بین‌المللی با موضوع کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب برگزار می‌شود.

در این همایش نمایندگان بیش از ۱۵۰ شرکت خارجی از کشور‌های ترکمنستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، روسیه، بلاروس، ازبکستان، هند، پاکستان، امارات متحده عربی و ... گردهم می‌آیند و چشم‌انداز همکاری در زمینه حمل‌و‌نقل و لجستیک، در درجه اول، موضوعات عملی مربوط به اجرای پروژه کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب را بررسی می‌کنند.

روز اول این همایش کارشناسان کشور‌های فوق با برگزاری ۴ نشست در مورد بازار‌های جدید، پیشنهادات سازمان‌ها در مورد تضمین حمل‌و‌نقل و ترانزیت و همچنین کنسپسیون جدید کریدور حمل‌و‌نقل شمال – جنوب، تبادل نظر می‌کنند.

انتظار می‌رود که در پایان همان روز نمایندگان شرکت‌های کشور‌های شرکت‌کننده قرارداد‌های سرمایه‌گذاری امضا کنند.

در دومین روز، شرکت کنندگان این همایش بین‌المللی با شرکت‌های منطقه‌ای آشنا و از بنادر آستراخان و منطقه اقتصادی «لوتوس» دیدن می‌کنند.

این رویداد بین‌المللی با کمک استانداری منطقه آستراخان روسیه، «روس‌ایران‌اکسپو» و باشگاه همگرایی بین‌المللی خزر «شمال – جنوب» برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار