۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

شرکت کشتیرانی MOL استارلینک ماسک را در کشتی‌های خود آزمایش می‌کند

شرکت حمل‌و نقل دریایی ژاپن Mitsui O.S.K. Lines (MOL) قصد دارد استفاده از سرویس ارتباط ماهواره‌ای Starlink را که توسط شرکت فنّاوری‌های اکتشاف فضایی ایلان ماسک (SpaceX) ارائه می‌شود، در کشتی‌های مورد استفاده خود آزمایش کند.
کد خبر: ۹۴۵۳۴

شرکت کشتیرانی MOL استارلینک ماسک را در کشتی‌های خود آزمایش می‌کند

به گزارش گروه بین‌­الملل مانا به نقل از رسانه‌­های ژاپن؛ شرکت حمل‌­و‌نقل دریایی MOL یادداشت تفاهم (MoU) را با متخصصین اتصال دریایی Marlink امضاء کرده است و از اواخر سال میلادی جاری ارائه خدمات Starlink را به سرمایه‌­گذاران و شرکت­های دریایی آغاز کرده است.

ماهواره‌­های استارلینک در مدار پایین زمین (LEO) و با تأخیر بسیار کمتر نسبت به ماهواره‌های سنتی هستند و ارتباطات با ظرفیت بالاتر را ممکن می‌سازند.

MOL اکنون راهکار‌های اتصالات هیبریدی را بر روی کشتی‌های منتخب خود گسترش داده است و Starlink LEO را با سرویس Sealink GEO VSAT Marlink و پلتفرم دیجیتال آن یکپارچه می‌­سازد.
شرکت کشتیرانی MOL استارلینک ماسک را در کشتی‌های خود آزمایش می‌کند
هدف از استفاده از سرویس ارتباط ماهواره­ای Starlink؛  افزایش ایمنی عملیاتی برای ارتباطات کشتی با ساحل از طریق روش‌های فنّاورانه مختلف است که می­‌تواند زندگی دریانوردان را به وسیله ارتباطات پرسرعت به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

شرکت حمل‌­و‌نقل دریایی ژاپن MOL؛ اثربخشی و عملکرد این فنّاوری جدید ارتباطی فراساحلی را تأیید نموده و به موازات آن فرآیند‌های کاری را توسعه می‌­دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار