۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

شرکت‌های برتر خطوط کشتیرانی کانتینری جهان در ماه اکتبر

لیست رتبه بندی شرکت‌های برتر خطوط کشتیرانی کانتینری جهان تا پایان ماه اکتبر از سوی مؤسسه آلفا‌لاینر اعلام شد. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رتبه پانزدهم قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۱۶۶

شرکت‌های برتر خطوط کشتیرانی کانتینری جهان در ماه اکتبر

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در لیست ۱۰۰ شرکت فعال کانتینری جهان که در تاریخ ۳۰ اکتبر از سوی آلفالاینر منتشر شد، آمده است تعداد ۶۴۸۹ کشتی کانتینری فعال توانستند میزان ۲۶,۱۸۱,۵۹۸ TEU  کانتینر را در عرصۀ آب‌های بین‌المللی جابه‌جا کنند. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با جابه‌جایی ۱۴۳۴۶۸ TEU کانتینر  و رشد ۰.۶ درصدی در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

بر اساس این گزارش رتبه بندی ۱۰ شرکت برتر به ترتیب زیر قرار دارند.

شرکت MSC  با جابه‌جایی ۴۵۴۸۱۷۲ TEU  کانتینر و ۱۷.۵ درصد رشد در رتبه اول قرار دارد.

شرکت مرسک با جابه‌جایی ۴۲۳۱۷۸۶ TEU کانتینر و ۱۶.۵ درصد رشد در رتبه دوم جدول قرار دارد.

خط کشتیرانی فرانسه CMA CGM  با جابه‌جایی ۳۳۵۳۶۷۰ TEU کانتینر و ۱۲.۹ درصد رشد در رتبه بعدی است.

شرکت‌های کاسکو با جابه‌جایی ۲۸۷۶۰۹۲ TEU کانتینر و رشد ۱۱ درصدی در رتبه چهارم، هاپاگ لوید با جابه‌جایی ۱۷۷۰۴۶۲ TEU کانتینر و رشد ۶.۸ درصدی در رتبه پنجم، اورگرین با جابه‌جایی ۱۶۳۲۶۴۷ TEU کانتینر و رشد ۶.۳ درصدی رتبه ششم، ONE با جابه‌جایی ۱۵۱۵۴۰۴ TEU کانتینر و رشد ۵.۸ درصدی در رتبه هفتم، HMM با جابه‌جایی ۸۸۱۸۰۶۳ TEU کانتینر و رشد ۳.۱ درصدی رتبه هشتم، یانگ مینگ با جابه‌جایی ۷۰۸۴۰۳ TEU کانتینر و رشد ۲.۷ درصدی رتبه نهم و وان‌های با جابه‌جایی ۴۲۷۰۳۵ TEU کانتینر و رشد ۱.۶ درصدی در رتبه دهم قرار دارد.

شرکت RING SHANG LOGISTIC  با جابه‌جایی ۵۷۵۳ TEU  کانتینر در رتبه صدم قرار گرفته است.

شرکت‌های برتر خطوط کشتیرانی کانتینری جهان در ماه اکتبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار