۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

تشکیل کنسرسیوم مشترک فراساحلی بین چین، بنگلادش و ایتالیا

کنسرسیوم Allseas که با کشتی‌های کانتینری، فراساحلی، اکتشافی و چند منظوره توسط چین مدیریت می‌شود با اضافه کردن ایتالیا به جمع چین و بنگلادش فعالیت خود را تا بندر جنوا ایتالیا گسترش داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳

تشکیل کنسرسیوم مشترک فراساحلی بین چین، بنگلادش و ایتالیا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از آلفا‌لاینر؛ مسیر دریایی چین، بنگلادش و اروپا که متشکل از شش کشتی بود با افزودن مسیر ایتالیا فعالیت خود را تا ایتالیا  گسترش داد.

در این ارتباط  در تاریخ ۲۷ آگوست اولین کشتی با نام  PIONEER توسط  کنسوسیوم  ALLSEAS  با  ظرفیت ۱۸۷۸ TEU  در بندر جنوا پهلو گرفت.

شرکت حمل‌و‌نقل Allseas که توسط شرکت China Xpress رهبری می‌شود در کشور‌های مختلف مانند بنگلادش و اکثر بنادر چین، لیورپول و روتردام، نینگبو نمایندگی دارد.

این شرکت اوایل سال جاری میلادی به عنوان یک خط بین‌المللی کشتیرانی فر‌اساحلی، اکتشافی، کانتینری، فله‌بر و... ایجاد شد که شبکۀ حمل‌و‌نقل این شرکت مستقر در انگلیس به نام Allseas Global Logistics با نام تجاری DKT Allseas فعالیت می‌کند.

این کنسرسیوم تحت عنوان Shaka Express ۲ به فعالیت خود ادامه خواهد داد و CMA CGM در این ارتباط قرار است با مرسک همکاری و مشارکت داشته باشد در مرحله اول CMA CGM اعلام کرده که هفت فروند کشتی را در این کنسرسیوم وارد خواهد کرد.

چین در کنسرسیوم Allseas  حدود ۹ کشتی کانتینری بین ۷۸۰۰ تا ۹۹۵۰ TEU را به کار گرفته که در مسیر‌های مختلف آسیا و اروپا با کشتی‌هایی که بنگلادش و ایتالیا در اختیار این کنسرسیوم قرار می‌دهد، فعالیت می‌کند.

در این ارتباط شرکت CMA CGM فرانسه نیز اعلام کرده در راستای فعالیت شرکت Allseas کشتی‌های خود را از شرق دور به آفریقای جنوبی هدایت خواهد کرد و تعداد کشتی‌های خود را در این مسیر افزایش می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار