۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

قرنطینه دو کارخانه کشتی سازی شانگهای را تعطیل کرد

در پی قرنطینه شانگهای و اقدامات شدید کنترلی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دو کارخانه کشتی سازی شانگهای تعطیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۹

قرنطینه دو کارخانه کشتی سازی شانگهای را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از لویدز لیست، قرنطینه شدید ناگهانی باعث شده که برخی یارد‌های کشتی سازی تعطیل شده و یا در صورت ادامه فعالیت اعلام کردند کشتی‌ها سر موعد مقرر تحویل نخواهند شد.

بر‌اساس این گزارش در حال حاضر دو شرکت تابعه شرکت Bestway Marine & Energy Technology مستقر در شانگهای به حالت تعلیق در‌آمده و فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

یکی از مسئولان کارخانه BESTWAY گفت: دو واحد طراحی و مهندسی شانگهای و صنایع سنگین جیانگ‌سو‌ داجین تحت اقدامات شدید کنترل ویروس کرونا در شانگهای متوقف شده‌اند.

وی افزود: بسته شدن شرکت‌های تابعه کشتی‌سازی باعث می‌شود که تحویل کشتی‌ها به تعویق بیفتد.

کارخانجات BESTWAY در فهرست بورس اوراق بهادار شنژن قرار دارد و سهام آن در بورس به فروش می‌رسد که تعطیلی آن بر سهام و در‌آمد شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: ما تلاش خواهیم کرد از طریق دورکاری ارتباط با مشتری‌ها را تنظیم کنیم، اما نمی‌توان هیچ قول مساعدی برای تحویل به موقع کشتی‌ها به مشتریان داد.

گفتنی است شرکت BESTWAY به تازگی از مشکلات مالی بیرون آمده و قرار‌داد ساخت چهار کشتی را با یک مالک آلمانی منعقد کرده بود.

شایان ذکر است شرکت فنّاوری دریایی BESTWAY در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۹ در بورس اوراق بهادار شنژن پذیرفته شد و اولین شرکت فنّاوری دریایی جامع چین است که به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت خصوصی برتر در شانگهای رتبه بندی شده است.

این شرکت در زمینه ساخت کشتی‌هایی با فنّاوری‌های جدید و هوشمند و دوستدار محیط زیست فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار