هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

تشکیل ائتلاف جدید تانکر‌های نفتکش در نروژ

ائتلاف جدید تانکر‌های نفتکش به منظور انجام طرح‌های توسعه‌ای، سرمایه گذاری جدید، تشکیل صندوق‌های تامین سرمایه و خرید تانکر‌های جدید از یک سو و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای از سوی دیگر توسط یک هلدینگ نروژی شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۳۰

تشکیل ائتلاف جدید تانکر‌های نفتکش در نروژ


به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ این هلدینگ با ناوگانی متشکل از ۱۰ تانکر بزرگ که قبلاً به سه شرکت نروژی تعلق داشت شکل گرفته و تحت یک ساختار جدید آغاز  به کار کرد.

"Geir Mjelde" مدیر‌عامل هلدینگ KGJS در این زمینه گفت: خوشحالیم که این شرکت بزرگ با شرکای جدید آغاز به کار کرد و تصمیم داریم که فعالیت‌های کلیدی را به منظور توسعه فنّاوری و کربن زدایی در بخش نفتکش‌های تانکر ادامه دهیم، زیرا احساس کردیم که کمتر ائتلافی در زمینۀ تانکر‌های نفتکش شکل گرفته و با توجه به اینکه در سال جاری تانکر‌های نفتی از درآمد خوبی برخوردار نبودند تصمیم داریم با خرید تانکر‌های جدید و سرمایه گذاری در شرکت زمینۀ فعالیت خود را در ابعاد مختلف گسترش دهیم که در این ارتباط یک صندوق دریایی به منظور ایجاد منابع و سرمایه گذاری مشترک تأسیس شد.

"آندریاس پولسن" مدیر‌عامل و رئیس صندوق‌های دریایی هایفین نیز گفت: به منظور حفظ مشارکت‌های قوی این ائتلاف شکل گرفته که در مرحلۀ اول گسترۀ فعالیت آن نروژ است، اما تصمیم داریم از کشور‌های دیگر اروپایی نیز شرکای جدید را پیدا کنیم.

چراکه معتقدیم چشم‌انداز رشد بخش تانکر‌های نفتی قابل توجه است و ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با یکدیگر هستیم.

وی در ادامه گفت: تمرکز ما بیشتر بر خرید تانکر‌های جدید و تأمین منایع مالی با استفاده از سیستم بانکی است که در رأس آن کربن زدایی  قرار دارد.

وی در پایان گفت: علاوه بر ۱۰ تانکر بزرگی که این ائتلاف در اختیار دارد ۲۸ کشتی شامل کشتی‌های نفتی کوچک حمل کننده‌های سیمان و کشتی‌های فراساحل نیز در اختیار دارد که در آینده فعالیت‌های  قابل توجهی  را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار