۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های این وزارتخانه را برای گرامیداشت هفته حمل‌ونقل تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸

پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود


به گزارش مانا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین کیانی با اشاره به اینکه شعار هفته حمل‌ونقل در سال جاری «توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل‌ونقل کارآمد» است، گفت: در این هفته پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایندگان بخش خصوصی و استارت‌آپ‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل، شرکت‌های و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی همچون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان هواشناسی، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مرکز پژوهش‌های راه، مسکن و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارند.

کیانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن شرکت‌های راهسازی ایران، جامعه مهندسان مشاور ایران، انجمن علوم مهندسی صنایع ایران و برخی دیگر از انجمن‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل از دیگر حامیان و حاضران در این نمایشگاه هستند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با تشریح برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای گرامیداشت هفته حمل‌ونقل گفت: هر روز از این هفته به یکی از مدها و حوزه‌های دخیل در حمل‌ونقل اختصاص یافته، به طوری که روز جمعه ۲۶ آذرماه به عنوان روز جاده‌ای، شنبه روز ریلی، یکشنبه روز هوایی، دوشنبه روز دریایی، سه‌شنبه روز زیرساخت‌های حمل‌ونقل و چهارشنبه به عنوان روز پشتیبانی و کنترل کیفی پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این هفته علاوه بر برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک، و صنایع وابسته برنامه‌هایی نظیر دیدار وزیر راه و شهرسازی با فعالان صنعت حمل‌ونقل و انجمن‌های حمل‌ونقلی، بازدید از مراکز مختلف و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، برگزاری مراسم گرامیداشت و فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی عمومی تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار