۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

بسته حمایتی یک تریلیون دلاری آمریکا برای مقابله با تکرار بحران ازدحام بنادر

بحران ازدحام بنادر که مدتی است صنعت حمل و نقل و بنادر آمریکا را مختل کرده بالاخره کنگره و کاخ سفید را وادار ساخت تا نسبت به تقویت زیر‌ساخت‌های دریایی و بندری بودجه کلان اختصاص دهند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود‌.
کد خبر: ۹۱۳۷۷

بسته حمایتی یک تریلیون دلاری آمریکا برای مقابله با تکرار بحران ازدحام بنادر

به گزارش گروه بین الملل مانا؛ بسته حمایتی یک تریلیون دلاری در تاریخ ششم نوامبر در کنگره به تصویب رسید و برای امضای رئیس جمهور به کاخ سفید ارسال شد.

این بسته حمایتی به منظور تقویت زیر‌ساخت آبراه‌های داخلی، بنادر، ترانزیت، همه بخش‌های حمل‌ونقل و پل‌ها، شبکه برق‌رسانی  اختصاص یافت و در این مرحله ۲.۵ میلیارد دلار آن برای حل هرچه سریع‌تر بحران ازدحام بنادر هزینه خواهد شد.

یکی از اعضای کنگره در زمینه اختصاص بسته حمایتی گفت: اولویت اصلی پایان دادن به آنچه آغاز شده و ماه‎هاست که بنادر این کشور را با بحران غیر قابل پیش‌بینی مواجه ساخته است.

وی افزود: ما با این بحران متوجه شدیم تمامی زیر‌ساخت‌های حمل‌ونقل و بندری با کمبود‌های زیادی مواجه است که باید پیش از این‌ها با اختصاص بودجه‌های کلان به تقویت آن‌ها اقدام کنیم.

وی در پایان گفت: تاکنون مسئولان اجرایی از کمبود بودجه گلایه داشتند حال باید وارد گود شده و این مشکلات را از پیش پا بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار