۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

کمک ۲۵ هزار پوندی مالزی به حمایت از کربن زدایی سازمان IMO

دولت مالزی طی مراسمی با حضور دبیر کل سازمان بین‌المللی دریانوردی مبلغ ۲۵ هزار پوند به صندوق همکاری‌های فنی IMO به منظور کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و حدود ۱۲ هزار دلار به به دانشگاه بین‌المللی در‌یانوردی کمک کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۶

کمک ۲۵ هزار پوندی مالزی به حمایت از کربن زدایی سازمان IMO

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ در این مراسم "وی کا‌سیونگ" وزیر حمل و نقل مالزی طی سخنانی گفت: در پنجاهمین سالگرد تاسیس مالزی جدید به منظور حمایت از کاهش گاز‌های گلخانه‌ای، کربن زدایی و حمایت از دریانوردان در خط مقدم ویروس کرونا این مبلغ به صندوق همکاری‌های فنی IMO واریز می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این کمک ۱۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلاری به منظور حمایت از تربیت نیروی انسانی به دانشگاه جهانی دریانوردی (WMU) کمک مالی می‌کنیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم "کیتاک لیم" دبیرکل سازمان IMO ضمن تقدیر از اقدامات مالزی به منظور تامین مالی صندوق امانت همکاری‌های فنی IMO گفت: با این اقدام خیرخواهانه مالزی اعتماد خودش را هم به IMO و هم به جهانیان ثابت کرد و امیدواریم که سایر کشور‌ها نیز به تبعیت از این کشور نسبت به تامین منابع صندوق حمایت از کربن زدایی کمک کنند.

وی در پایان گفت: مالزی تا کنون به بیش از ۵۰۰ پرونده مربوط به هزاران نفر از دریانوردان که مشکل تغییر خدمه داشتند، رسیدگی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار