۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

مؤسسۀ رده بندی ژاپن زیرساخت IoT جدیدی را تأیید کرد

مؤسسۀ رده بندی ژاپن زیرساخت IoT جدیدی را تأیید کرد
مؤسسۀ رده بندی ClassNK ژاپن زیرساختار اینترنت اشیا (IoT) جدید موسوم به SMARTShip را تأیید کرد.
کد خبر: ۸۴۷۰۳
به گزارش گروه بین الملل مانا، زیرساختار اینترنت اشیا (IoT) جدید موسوم به SMARTShip که عملیات روی عرشه سیستم‌های چندگانه با درجات مختلفی از اتوماتیک را امکان پذیر می‌سازد، توانست گواهی تأییدیه را از مؤسسۀ رده بندی ClassNK ژاپن دریافت کند.

این گزارش ادامه داد: SMARTShip ازسوی شرکت (Alpha Ori ™ Technologies (AOT فعال در زمینۀ اینترنت اشیا، طراحی و توسعه یافته است و داده‌ها را از همۀ قسمت‌های کشتی برای ایجاد یک زیرساختار که سیستم‌های مجزا را با هم متصل کند، جمع آوری می‌کند. براین اساس به خدمه و مدیران کمک می‌شود تا تصمیمات مبتنی بر قواعد و قانون را اتخاذ کنند.

گفتنی است: ویژگی‌هایی مانند بهینه سازی مصرف کلی سوخت، ایجاد زنگ‌های هشدار یا آلارم‌های هوشمند و شاخص‌های پیشرو از طریق زیرساختار اینترنت اشیا SMARTShip امکان پذیرهستند. تاکنون این زیرساختار بر روی بیش از ۳۰ فروند شناور و ۶۰ فروند کشتی کانتینری نصب شده است.

کشتی حمل کنندۀ گاز Hourai Maru با سایز متوسط که در یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی تحویل داده شد، نخستین کشتی به شمار می‌آید که گواهی تاییدیه زیرساختار اینترنت اشیا SMARTShip را از سوی مؤسسۀ رده بندی ClassNK ژاپن دریافت کرده است.

یکی از مشتریان شرکت AOT دراین باره گفت: این راه حل ما را قادر می‌سازد تا داده‌های عملیاتی شناور خود را با طیف وسیعی از داده‌های خروجی ترکیب کنیم، درنتیجه بهینه سازی عملکرد در شناور‌های مجزا و در سراسر ناوگان به ارمغان خواهد آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار