۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

راه اندازی شناور تفریحی 150 نفر در بوشهر، به زودی

راه اندازی شناور تفریحی 150 نفر در بوشهر، به زودی
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از راه اندازی شناور تفریحی 150 نفره در آبهای بوشهر در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۲۰

ناصر امیرزاده، در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته به زودی، شناور تفریحی با ظرفیت 150 نفر در آبهای استان بوشهر راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان داشت: قرار است این شناور در اسکله کشتیرانی والفجر پهلو گیرد و از آن مکان خدمات گشت دریایی را به گردشگران ارائه دهد.

وی خاطرنشان ساخت: پیش از این قرار بود این شناور همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد که به دلیل وجود برخی مشکلات میسر نشد.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، این کشتی سه طبقه و با ظرفیت 150 نفر گردشگر، نخستین کشتی تفریحی استاندارد در استان بوشهر محسوب می شود که به منظور ساخت آن 20 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است که بخشی از آن در قالب تسهیلات از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار گرفته است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این کشتی به صورت دائم و کل سال در بوشهر جهت ارائه خدمات تفریحی به گردشگران استقرار یابد.

وی در ادامه گفته های خود خاطرنشان ساخت: بدون شک با راه اندازی این شناور تفریحی در آبهای بوشهر شاهد تحولی بزرگ در امر توریسم دریایی استان بوشهر خواهیم بود.

امیرزاده اذعان داشت: یکی از اصلی ترین راه های توسعه توریسم دریایی، توسعه گشت های دریایی از طریق راه اندازی شناورهای تفریحی مدرن است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم در آبهای استان بوشهر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار