۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

یاردهای کشتی سازی کاسکو کاهش می یابد

شرکت صنایع سنگین حمل و نقل کاسکو قصد دارد تعداد یاردهای کشتی سازی فعال در حوزۀ فراساحل را تا سال 2020 میلادی از پنج یارد به دو یارد کاهش دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۷۵۸
یاردهای کشتی سازی کاسکو کاهش می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا، بازدهی سومین کشتی سازی بزرگ چین موجب شد تا شرکت کاسکو در اقدامی برای مقابله با مازاد ظرفیت در بازار، جلوگیری از سفارش های دریافتی از سوی کشتی داران غیرفعال، منع تعیین نرخ رقابتی بین شرکت های تابعه و عدم بهبود بازار جهانی و با هدف استفادۀ بهینه از منابع موجود، تعداد یاردهای فعال خود در زمینۀ فراساحل را از پنج یارد به دو یارد کاهش دهد.
بر اساس این گزارش، یاردهای واقع در Zhoushan، Nantong و Dongguan بسته خواهد شد و ساخت اجزاء مربوط به فراساحل در دو یارد کشتی سازی پیشرفتۀ Qidong و Dalian که قادر به ساخت شناورهای قطبی، سکوهای حفاری و شناورهای حمل دام هستند، ادامه می یابد.
این گزارش در ادامه افزود: کاسکو تصمیم دارد ظرفیت تحویل سفارش های مهندسی شدۀ فراساحل را تا پایان سال 2020 میلادی از 18 به 9 مورد برساند؛ چرا که میزان سفارش ها طی سه سال گذشته دراین حوزه به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
شایان ذکر است، گروه حمل و نقل کاسکو چین چندی پیش تمامی دارایی های شرکت های تابعۀ کشتی سازی خود را با یکدیگر ادغام کرد و به صنایع سنگین حمل و نقل کاسکو (CSHI) تغییر نام یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار