۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

افتتاح شناورهای مسافربری همزمان با همایش صنایع دریایی

مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از افتتاح شناورهای مسافربری همزمان با شانزدهمین همایش صنایع دریایی در آذر ماه سال جاری خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۹۲۵۵
افتتاح شناورهای مسافربری همزمان با همایش صنایع دریایی

عبدالکریم رزازان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: ساخت شناورهای مسافری، تجاری و باری به عنوان یکی از مهمترین اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی مطرح است.
مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی شناوربا سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست ساخت است، تصریح کرد: به منظور ساخت این شناورها از محل تسهیلات وجوه اداره شده هزینه شده است.
وی ساخت شناورهای مسافربری در مسیر بندر عباس- قشم را یکی از مهمترین اقدامات حال حاضر در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی کشور عنوان کرد.
رزازان خاطرنشان کرد: به منظور ساخت این شناورها نیز از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی هزینه شده است.
به گفته این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی برای ساخت هر فروند از این شناورها مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته دو فروند از این شناورهای مسافری تا آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
رزازان اظهار داشت: این شناورها یکی متعلق به تعاونی بندر عباس و دیگری متعلق به تعاونی مسافربری در جزیره قشم است.
وی یادآور شد: همچنین در راستای توسعه شناورهای خدماتی ظرف دو ماه آینده دو فروند شناور به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه سخنان خود از بهره برداری چند فروند شناور مسافربری همزمان با همایش صنایع دریایی در آذر ماه سال جاری نیز خبر داد.
وی تاکید کرد:به منظور ساخت تمام این شناورها از اعتبارات محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی استفاده شده است.
رزازان با اشاره به اینکه حجم اعتبارات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی هم اکنون 150 میلیارد تومان است، یادآور شد: تا پایان سال جاری به این مبلغ به 300 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار