
به گزارش گروه بینالملل مانا به نقل از کانتینر نیوز؛ ائتلاف کانتینری Premier Alliance برنامههای بهروزشده خطوط کشتیرانی خود برای سال ۲۰۲۶ را اعلام کرد. این در حالی است که شرکتهای حملونقل دریایی همچنان وضعیت عبور از مسیر کوتاهتر دریای سرخ و کانال سوئز را زیر نظر دارند، اما این ائتلاف در ساختارهای جدید خدمات خود، همچنان ارائه سرویس به مقاصد اروپایی را از طریق دماغه امید نیک ادامه خواهد داد.
این تغییرات برای آوریل سال آینده و با هدف توسعه و تقویت شبکه خدمات برنامهریزی شدهاند.
جرمی نیکسون، مدیرعامل ONE، در اینباره گفت: «شبکه خدمات شرق–غرب ستون فقرات تجارت جهانی است که بازارهای نوظهور را به مراکز اصلی تقاضا متصل میکند و به جوامع مختلف در سراسر جهان خدمترسانی میکند.»
بر اساس این برنامه، ساختارهای جدید سرویس همچنان از مسیر دماغه امید نیک به مقاصد اروپایی خدمات ارائه خواهند داد.
وی در ادامه افزود: «این شبکه بهصورت استراتژیک طراحی شده است تا ارتباطاتی قابل اعتماد و انعطافپذیر را در اختیار مشتریان ما قرار دهد؛ ارتباطاتی که از تجارت جهانی پشتیبانی کرده و در عین حال، ایمنی و ثبات را در شرایط عدم قطعیتهای ژئوپلیتیکی در اولویت قرار میدهد.»
بر اساس اعلام این ائتلاف، خدمات جدید با کاهش تعداد توقفهای بندری در هر دو مسیر آسیا–اروپا و اقیانوس آرام سادهتر شدهاند. همچنین سرویس جدید FE1 به شبکه افزوده شده است؛ سرویسی که پیش از این در فهرست خدمات موجود قرار نداشت.
شایان ذکر است که سرویس FE1 بندر لائم چابانگ تایلند را به کای مپ ویتنام و سنگاپور متصل کرده و سپس به بنادر روتردام و هامبورگ در اروپا خدمات ارائه میدهد.