۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

ثبت رکورد جدید واردات خودرو در ترمینال اختصاصی بندر خلیفه امارات

در پی ثبت رکورد جدید واردات خودرو در نیمه اول سال ۲۰۲۴، بندر خلیفه امارات ترمینال اختصاصی خودرو را با اجرای طرح‌های توسعه بیش از ۳۰ درصد گسترش داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۲

ثبت رکورد جدید واردات خودرو در ترمینال اختصاصی بندر خلیفه امارات

 

به گزارش مانا به نقل از سایت پورت نیوز، گروه اپراتوری AD Ports امارات که پیشرو در تجارت جهانی و لجستیک است، اخیراً افزایش ۳۰ درصدی حجم ظرفیت ذخیره‌سازی خودرو را از طریق بندر خلیفه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی ثبت کرد. این افزایش حجم ظرفیت، یارد جدیدی ایجاد کرده تا با افزایش تجارت خودرو سازگار باشد.
بر‌اساس این گزارش، بندر خلیفه توانسته ظرفیت خود را تا ۹۰ هزار متر‌مربع به منظور نگهداری و ذخیره‌سازی خودرو، معادل بیش از ۱۲ زمین فوتبال، گسترش دهد. نتیجه این توسعه، اطمینان از تداوم کسب و کار برای مشتریان و جذب تجارت جدید است.
در این ارتباط، سیف المزروعی، مدیر اجرایی اپراتور اماراتی AD Ports Group گفت: «حجم کشتی‌های رو- رو وارداتی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی، مقیاس‌پذیری تطبیقی بندر خلیفه را نشان می‌دهد که یک رکورد جدید در این مدت محسوب می‌شود. این کار محصول سال‌ها سرمایه‌گذاری برای پیشرفت این ترمینال است.»
وی افزود: «زیرساخت جدید بندر خلیفه را قادر می‌سازد تا تقاضای بازار را در زمان واقعی برآورده کند. ما قصد داریم از این مزیت استراتژیک در راستای رهبری توسعه تجارت و لجستیک در منطقه استفاده کنیم.»
خاویر وازکز، مدیر اجرایی بندر خلیفه نیز گفت: «توانایی بندر خلیفه در مدیریت افزایش ظرفیت به طور مفید و حرفه‌ای همراه با تعامل تجاری و عملیاتی آن با اتوترمینال بارسلون، در جهت بهبود روند کسب و کار برای مشتریان و همچنین افزایش توان عملیاتی زنجیره تأمین، بسیار چشمگیر بوده است.»
Mauricio Bruno، مدیر عامل اتوترمینال خلیفه نیز گفت: «من از اینکه شاهد افزایش قابل توجه حجم ذخیرۀ خودرو در ترمینال خود که نشان دهنده تعهد ما به مشتری است، خوشحالم. همچنین ما نتیجه سال‌ها ارتقاء عملیاتی و تجاری را مشاهده می‌کنیم.»
وی افزود: «انعطاف‌پذیری و سازگاری استثنایی اتوترمینال بندر خلیفه که مرکز پهلوگیری کشتی‌های سه خط کشتیرانی از پنج خط برتر کشتیرانی کانتینری جهان یعنی MSC، COSCO و CMA CGM است، سهم قابل توجهی در رشد سریع AD Ports Group داشته که از آن زمان درآمد کلی AD Ports Group سه برابر شده است.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار