۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

پیاده‌سازی سیستم هوشمند نظارت بر کانتینر‌های یخچالی در بندر یونان

یک شرکت یونانی با استفاده از پلتفرم خودکار سیستم مانیتورینگ را به منظور نظارت خودکار بر کانتینرهای یخچالی در بندر تسالونیکی یونان به مرحله اجرا در‌آورد.
کد خبر: ۹۹۶۹۳

پیاده‌سازی سیستم هوشمند نظارت بر کانتینر‌های یخچالی در بندر یونان

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت hellenicshippingnews؛ این سیستم هوشمند که توسط شرکت یونانی ThPA S.A ابداع شده با کمک دستگاه بی‌سیم بلوتوث WRAD II باعث ایجاد انقلابی در عملیات بندری کانتینر‌های یخچالی می‌شود و همچنین از حمل‌و‌نقل کارآمدتر و مؤثر‌تر کانتینر‌های یخچالی اطمینان حاصل می‌کند.  

در ادامه این گزارش آمده است ادغام تکنولوژی RET (فنّاوری الکترونیکی کانتینر‌های یخچالی) با مانیتورینگ کانتینر‌های یخچالی برای ۴۰۰ کانتینر یخچالی در بندر تسالونیکی یک ابتکار جدید برای تبدیل این بندر به یک بندر هوشمند است.

WRAD II یکی از چندین سیستم مانیتورینگ یخچالی RET با برقراری ارتباط با نرم افزار GRASP، دسترسی به داده‌های کانتینر‌های یخچالی را در لحظه برای مدیریت بندر و چندین رابط کاربری فراهم می‌کند.  

شرکت ThPA S.A با پیاده سازی سیستم مانیتورینگ کانتینر‌های یخچالی RET از فرآیند عملیاتی نظارت خودکار بر کانتینر‌های یخچالی در بندر اطمینان حاصل می‌کند.  

«کارلوس یاسر»، رئیس بخش فروش RTE در این زمینه گفت: این اولین پروژه بندر‌ی شرکت ما در یونان است و  قدر‌دان اعتماد ThPA S.A هستیم. با انعطاف‌پذیری که شرکت ما در مقابل پیشنهادات مختلف دارد ما می‌توانیم  بندری با راه حل‌های سفارشی منحصر بفرد خلق کنیم که با طرح و زیرساخت‌های بندری مطابقت داشته باشد.  

در ادامه «Spyros Nikolaou»، مدیر ICT دیجیتال شرکت ThPA S.A گفت: ThPA S.A پلتفرم GRASP و WRAD II را به دلیل عملکرد‌های قدرتمند، قابلیت اطمینان و قابلیت‌های یکپارچه سازی آسان این دو انتخاب کرده است.  

در پایان این گزارش آمده است: هدف این طرح افزایش بیشتر کارایی عملیاتی، یکپارچگی محموله و ایمنی شغلی با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی و استفاده از فرصت‌های تجاری بالقوه مرتبط با زنجیرۀ سرد بازار لجستیک است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار