۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
سیزدهم‌ تا شانزدهم شهریور برگزار می شود؛

نمایشگاه کشتی‌سازی و دریانوردی اس ام ام آلمان(+ فیلم)

نمایشگاه کشتی سازی و دریانوردی اس ام ام آلمان ۲۰۲۴ در تاریخ سوم تا ششم سپتامبر (۱۳ تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۴۳

نمایشگاه کشتی‌سازی و دریانوردی اس ام ام آلمان

 

مانا: نمایشگاه دریانوردی (SMM) آلمان، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد صنعت کشتی سازی و دریانوردی در اروپا است که به عنوان نمایشگاه و کنفرانس پیشرو جهانی برای صنعت دریانوردی از دهه ۵۰ میلادی تا امروز  اس ام ام  ۲۰۲۴  حدود ۴۰۰۰۰ شرکت‌کننده از بیش از ۱۲۰ کشور را گرد هم خواهد آورد و به عنوان یک پلتفرم منحصر به فرد برای کسب و کار، تبادل ایده‌ها و همکاری خدمت خواهد کرد.

در نمایشگاه اس ام ام ۲۰۲۴، بیش از ۲۰۰۰ شرکت، فنّاوری‌های نوین و خدمات پیشرفته در زمینه دریانوردی را ارائه خواهند کرد. در این نمایشکاه سالن‌ها و سمینار‌های تخصصی با موضوعاتی همچون سوخت‌های آینده و مرکز هوش مصنوعی، دسترسی به موضوعات خاص با اهمیت بزرگ برای گذار دریانوردی را فراهم می‌کنند و کنفرانس‌های برجسته در چهار صحنه مستقیم در سالن‌ها برگزار خواهند شد.

این نمایشگاه فرصتی طلایی را برای تمامی مدیران شرکت‌های کشتی‌سازی و کشتیرانی ایرانی و همۀ افراد فعال در حوزه دریانوردی فراهم می‌کند تا با برقراری ارتباط مستقیم با همتایان خارجی خود، برای همکاری و توسعه کسب و کار دریایی خود قرارداد ببندند. با حضور در این نمایشگاه، پی خواهید برد که چرا نمایشگاه دریانوردی (SMM) به عنوان نقطه عطف شبکه‌سازی برای جامعۀ دریانوردی شناخته می‌شود. برنامه‌هایی، چون گردهم‌آیی‌های مدیران در غرفه‌ها و شب استارت‌آپ دریایی نمایشگاه (SMM)، فرصت‌های زیادی برای ملاقات با بزرگان کشتی سازی و شرکت‌های نوپای تکنولوژیکی پیشرو وجود دارد. این فرصت استثنائی و ارزشمند برای تحول آینده بیزینس خود را غنیمت بشمارید.

راهکار‌های جدید آینده نگر، تعامل و شبکه‌سازی:

در مواجهه با دنیای درحال گسترش امروز و نیاز‌های رو به افزایش بازار، نمایشگاه کشتی‌سازی (SMM) به عنوان قویترین بستر پیشرفته کسب و کار و شبکه‌سازی برای صنعت دریانوردی در جهان شناخته می‌شود. سالن‌های ویژه تکنولوژی‌های آینده صنعت کشتیرانی در نمایشگاه کشتی‌سازی و دریا نوردی (SMM)، مورد انتظار‌ترین و پر‌بازدید‌ترین بخش نمایشگاه است. چرا‌که در این بخش نقشه راه آینده صنعت کشتیرانی مشخص می‌شود. از شاخص‌ترین سالن‌ها و سمینار‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز هوش مصنوعی در کشتیرانی
بررسی سوخت‌های آینده
طراحی داخلی کشتی‌ها و یات‌ها
بازار مشاغل دریانوردی
استارت‌آپ‌ها

مرکز هوش مصنوعی در کشتیرانی

مرکز هوش مصنوعی در نمایشگاه (SMM) به آخرین پیشرفت‌ها و کاربرد‌های هوش مصنوعی در صنعت دریانوردی می‌پردازد. این مرکز به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با فنّاوری‌هایی مانند یادگیری ماشین، داده‌کاوی و اتوماسیون که در بهبود عملیات دریانوردی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها مؤثر هستند، آشنا شوند. کارگاه‌ها و ارائه‌های مختلفی در این مرکز برگزار می‌شود که در آن‌ها کاربرد‌های عملی هوش مصنوعی در کشتیرانی و صنایع وابسته بررسی می‌شود.

بررسی سوخت‌های آینده

در این بخش، توجه ویژه‌ای به تکنولوژی‌ها و منابع انرژی پایدار و جایگزین برای صنعت کشتیرانی صورت می‌گیرد. با توجه به نیاز به کاهش انتشار کربن و حفاظت از محیط زیست، این بخش شامل معرفی سوخت‌های جدید مانند LNG، هیدروژن و سوخت‌های زیستی می‌باشد. ارائه‌ها و بحث‌های مختلفی در این حوزه برگزار می‌شود که در آن‌ها چشم‌انداز‌ها و چالش‌های استفاده از این سوخت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طراحی داخلی کشتی‌ها و یات‌ها

این بخش به طراحی داخلی کشتی‌ها و یات‌های لوکس اختصاص دارد و آخرین روند‌ها و نوآوری‌ها در این زمینه را به نمایش می‌گذارد. طراحان و شرکت‌های معتبر جهانی در این بخش حضور دارند و ایده‌های نوین و خلاقانه خود را در زمینه طراحی داخلی کشتی‌ها و یات‌ها به نمایش می‌گذارند. این بخش نه تنها به جذابیت بصری، بلکه به راحتی و کارایی طراحی‌های داخلی نیز توجه دارد.


بازار مشاغل دریانوردی

بازار مشاغل دریانوردی یک پلتفرم منحصر به فرد برای شرکت‌ها و افرادی است که به دنبال فرصت‌های شغلی در صنعت دریانوردی هستند. در این بخش، شرکت‌ها فرصت دارند تا با نیروی کار متخصص و با استعداد از سراسر جهان آشنا شوند و افرادی که به دنبال کار در این صنعت هستند، می‌توانند اطلاعات کاملی درباره فرصت‌های شغلی موجود کسب کنند. این بازار شامل کارگاه‌ها، سمینار‌ها و جلسات مشاوره شغلی نیز می‌باشد.


استارت‌آپ‌ها

این بخش به استارت‌آپ‌های نوآور و شرکت‌های تازه تأسیس که در حال ایجاد تغییرات بزرگ در صنعت دریانوردی هستند، اختصاص دارد. این استارت‌آپ‌ها با معرفی فنّاوری‌ها و راه‌حل‌های جدید، به بهبود فرآیند‌ها و افزایش کارایی در صنعت کمک می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این بخش می‌توانند با این استارت‌آپ‌ها آشنا شوند، از نوآوری‌های آن‌ها بهره‌مند شوند و فرصت‌های همکاری جدیدی را کشف کنند.


نقطه عطف پیشرفت برای شرکت‌های ایرانی

کلیه شرکت‌های دانش بنیان در زمینه صنایع دریایی و تکنولوژی‌های ساخت دریا می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه و سمینار‌های آن، با ارتقاء توانایی و قدرت خود در صنعت عظیم کشتی‌سازی ایران و همکاری در مسیر‌های دریایی را برای شرکت خود فراهم نمایند.

نحوه شرکت در نمایشگاه
شرکت گام مهاجر با سابقه طولانی در ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری، دریافت ویزا و اقامت در حوزه نمایشگاه‌های مطرح دنیا، به تمامی فعالان در حوزه کشتی‌سازی و دریانوردی با افتخار اعلام می‌دارد که خدماتی همچون دریافت ویزای آلمان، ترانسفر فرودگاهی، اقامت، کارت ورود به نمایشگاه، تور گردش نمایشگاه و اقامت در هتل چهار ستاره را به شما ارائه می‌دهد.
نمایشگاه اس ام ام (SMM) ۲۰۲۴  در تاریخ ۳ تا ۶ سپتامبر، معادل ۱۳ الی ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا پیش از اتمام موعد دریافت بلیت و بهره بردن از خدمات نمایشگاه اقدام نمایند.

برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی شرکت کردن در نمایشگاه کشتی سازی و دریانوردی (SMM)، لطفا با گام مهاجر تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۲۱۹۲۰۰۱۴۸۸
آدرس وب سایت: www.gammohajer.com
آدرس پیج اینستاگرام: gammohajer‌@

لازم به ذکر است این خبر به سفارش شرکت گام مهاجر در شبکه اطلاع رسانی مانا منتشر شده است. 

تعداد بازدید : 17
ارسال نظرات
آخرین اخبار