۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از بهمن ماه سال گذشته و با آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در بندر بوشهر تاکنون، ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن از جمله چند فروند کشتی ۵۰ هزار تنی و حتی کشتی‌های ۷۰ هزار تنی در این بندر پهلو گرفت.
کد خبر: ۹۹۴۰۷

پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر

 

به گزارش مانا، محمد شکیبی نسب در توضیح این خبر اظهار کرد: با بازاریابی خوب انجام شده در مناطق مختلف کشور از جمله منطقه مرزی باشماق، در بندر بوشهر استقبال گسترده‌ای از  رویه‌های صادرات، واردات و ترانزیت انجام شده است.

وی بیان کرد: از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون با پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در مجموع ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن مشتقات نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشور‌های حوزه خلیج فارس ترانزیت شده و دو فروند کشتی نیز اکنون در حال بارگیری است.

شکیبی نسب گفت: در موضوع ترانزیت نفتی بیش ازدو هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در بندر بوشهر ایجاد شده که این مهم می‌طلبد دستگاه‌های مختلف برای تداوم رونق ترانزیت در بندر بوشهر حمایت ویژه داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا طرح‌های توسعه‌ای مجتمع بندری نگین در راستای توسعه دریامحور شتاب ویژه‌ای گرفته و در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از فعالیت‌های ترانزیتی بندر بوشهر به این مجتمع بندری منتقل می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار