۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق ساحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز قانونی کشف شد.
کد خبر: ۹۸۹۸۰

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق ساحل بوشهر

 

سرهنگ یدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه تردد همه شناور‌ها در خلیج‌فارس مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد،  اظهار داشت: مقابله با قاچاق در ابعاد گوناگون در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی مقابله با قاچاق سوخت گازوئیل را یکی دیگر از اولویت‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و بیان کرد: مرزبانان در ساحل بوشهر با شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در عملیاتی آن را توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات یاد شده از یک شناور خبر داد و بیان کرد: در این عملیات ضمن توقیف شناور یاد شده دو متهم به دستگاه قضایی استان بوشهر معرفی شدند.

خسروی با تشکر از مشارکت مرزنشینان و تلاش مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرز‌های این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و با پدیده شوم قاچاق قاطعانه برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار