روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

کشتی‌های الکتریکی با صفر در‌صد آلودگی در راه است

تفاهم‌نامه ساخت و برق‌رسانی به کشتی‌های الکتریکی توسط سنگاپور بین دو شرکت کشتیرانی اقیانوس آرام شرقی و Yinson GreenTech امضا شد، بر این اساس کشتی‌های الکتریکی با صفر در‌صد آلودگی امکان دریافت برق دریایی لازم را در سنگاپور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۸۷۹۳

 

کشتی‌های الکتریکی با صفر در‌صد آلودگی در راه است

به گزارش مانا به نقل سایت ترید ویندز، سنگاپور قصد دارد با حمایت از کشتی‌های الکتریکی با امکان‌سنجی و کارآیی بهتر راه هموارتری برای آیندۀ کشتیرانی سبز رقم بزند.

این همکاری توسط مؤسسه برق‌رسانی دریایی marine EV و YGT هدایت و مدیریت می‌شود گام مهمی به سمت عملیات دریایی پاک‌تر و پایدارتر توسط سنگاپور به شمار رفته و نقطه عطفی در تاریخ کشتی‌های الکتریکی می‌باشد که نمونه آزمایشی آن تولید شده است.

بر‌اساس این گزارش «سیریل دوکائو»، مدیر اجرایی کشتیرانی ایستر اقیانوس آرام در این زمینه گفت: همکاری این شرکت با Yinson GreenTech حمل‌و‌نقل سبز را تسریع بخشیده و به تعهد ذی‌نفعان دریایی در تسریع کربن‌زدایی و حمل‌و‌نقل پایدار کمک می‌کند.  

«Jan-Viggo Johansen»، مدیر‌عامل بخش تجاری Yinson GreenTech نیز گفت: همکاری با کشتیرانی اقیانوس آرام شرقی برای کشتی‌های الکتریکی یک گام رو به جلو است.

وی در پایان گفت: ما نه تنها تاریخ می‌سازیم بلکه راه را برای آینده هموار‌تر می‌کنیم. آینده‌ای که حمل‌و‌نقل پاک و کارآمد از یک ناهنجاری به هنجار تبدیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار