روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد دلاری ائتلاف وان برای افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت ناوگان

ائتلاف کشتیرانی Ocean Network Express اعلام کرد به منظور افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت ناوگان معادل ۲۰۰ هزار teu کانتینر تا سال ۲۰۳۰ میلادی، ۲۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۶۵۸

سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد دلاری ائتلاف وان برای افزایش ۶۶ درصدی ظرفیت ناوگان

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت مؤسسه آلفا‌لاینر؛ "ائتلاف وان" در حال حاضر ۴۱ کشتی با ظرفیت ۵۲۰ هزار teu  سفارش داده است  که قصد دارد با سرمایه‌گذاری به سه میلیون teu ظرفیت دست یابد.

«مارک مک ویکار»، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی در این زمینه گفت: این حرکت "وان" تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار است تا این ائتلاف سر پا باقی بماند.  

وی در ادامه گفت: تا سال ۲۰۳۰ میلادی با سفارش کشتی‌های جدید هر سال  ۱۰ درصد به ظرفیت ائتلاف وان اضافه می‌شود.  

«Stefan Verberckmoes»، تحلیلگر ارشد Alphaliner  در این زمینه گفت: این یک طرح بلند پروازانه در بازاری است که با ظرفیت مازاد روبه‌رو است.  

وی افزود: این شرکت به دنبال ارائه خدمات بهبود یافته به مشتریان است و در واقع تقویت همکاری با ائتلاف Gemini در آینده است که قرار است توسط وان، هاپاگ لوید و مرسک راه اندازی شود.  

به گفته وی "وان" به عنوان بخشی از استراتژی خود متعهد به سرمایه‌گذاری در پایانه‌های عملیاتی است و این سرمایه‌گذاری عمدتاً توسط شرکت‌های K Line، MOL و NYK Line که سهامداران عمده این خط هستند تأمین می‌شود.  

از سوی دیگر گزارش worldcargonews در این راستا حاکی است "وان" اخیراً دفتر مرکزی منطقه غرب آسیا را در دوبی افتتاح کرد تا بتواند خاور‌میانه، شبه قاره هند و شرق آفریقا را به هم متصل کرده و شبکه بین منطقه‌ای برای مشتریان راه‌اندازی کند.  

«جرمی نیکسون» مدیر‌عامل "وان" در ارتباط با راه‌اندازی این دفتر مرکزی گفت: مناطق خاور‌میانه، شبه قاره هند و شرق آفریقا به بازار‌های این ائتلاف تبدیل شده که با رشد فزاینده‌ای  روبه‌روست و اکنون با ایجاد یک دفتر جدید در دوبی نظارت منطقه‌ای بین سنگاپور و دوبی  را افزایش خواهد داد.  

شایان ذکر است: "ائتلاف وان" در حال حاضر با ۲۳۱ کشتی، ۹۲ کشتی اجاره‌ای دارد که قرار است تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۴۱ کشتی به  ناوگان این ائتلاف اضافه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار