روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

راه‌اندازی سرویس مشترک توسط دو خط کشتیرانی آسیا برای پیوند آسیا به آمریکا

شرکت کشتیرانی Wan Hai تایوان و ائتلاف ONE سرویس مشترکی را برای ارسال کالا از آسیا اقیانوسیه به آمریکا راه‌اندازی کردند.
کد خبر: ۹۸۳۹۰

راه‌اندازی سرویس مشترک توسط دو خط کشتیرانی آسیا برای پیوند آسیا به آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، کانتینر نیوز اعلام کرد: این سرویس توسط دو شرکت تایوانی و ائتلاف ژاپنی که دفتر مرکزی آن در سنگاپور است مدیریت می‌شود.

بر‌اساس این گزارش کشتیرانی Wan Hai تعداد پنج فروند کشتی به این مسیر اختصاص خواهد داد و کشتیرانی ONE هم دو کشتی در این مسیر به کار می‌گیرد که تمام کشتی‌ها از ظرفیت ۱۳۰۰۰ teu برخوردارند.  

اولین سفر این خطوط کشتیرانی از بندر هایفونگ ویتنام آغاز شده و این کشتی‌ها طی مسیر از ویتنام و چین عبور کرده و به بنادر لس آنجلس آمریکا خواهند رسید. مدت سفر رفت و برگشت آن‌ها حدود ۵۶ روز به طول خواهد انجامید.  

یکی از مدیران شرکت Wan Hai گفت: با توجه به وضعیت متشنج دریای سرخ و تقاضای بازار تصمیم گرفتیم به منظور از سر‌گیری فعالیت کارخانه‌ها نسبت به ارسال مواد اولیه از آسیا به آمریکا اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر جعبه کانتینر ۴۰ فوتی حدود ۵۰۰۰ دلار است گفت که تصمیم داریم از کانال پاناما و سوئز به دلیل مشکلات موجود عبور نکنیم.  

شایان ذکر است ائتلاف وان که مرکز آن در سنگاپور است در حال حاضر ۲۳۲ کشتی با ۱.۸۰۹.۸۴۶ teu کانتینر و شرکت Wan Hai تایوان با ۱۱۸ کشتی به ظرفیت ۴۶۸۱.۲۲۵ teu برخوردارند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار