روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

مرسک ۱۰ تانکر بزرگ حامل آمونیاک به کره جنوبی سفارش داد

خط کشتیرانی مرسک ۱۰ تانکر حمل کنندۀ آمونیاک بسیار بزرگ به صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی سفارش داد.
کد خبر: ۹۷۷۳۰

مرسک ۱۰ تانکر بزرگ حامل آمونیاک به کره جنوبی سفارش داد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ «Tina Revsbech» مدیر‌عامل Maersk Tankers با تأیید این خبر گفت: چهار فروند کشتی اول این قرارداد با سرمایه گذاری مشترک میتسویی ژاپن انجام خواهد شد و برای شش کشتی دیگر گزینه‌هایی برای مشارکت و سرمایه گذاری مدنظر داریم.  

وی گفت: در این تانکر‌های بزرگ که هرکدام ۹۳۰۰۰ مترمکعب ظرفیت خواهند داشت، هیدروژن و آمونیاکِ پاک به تمام نقاط جهان حمل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل تانکر‌های جدید برای سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه ریزی شده، یاد‌آور شد: موتور‌آلات این تانکر‌ها توسط شرکتِ مان انرژی تأمین خواهد شد که با شرکت سازنده کشتی همکاری می‌کند.  

«کنسوکه کوبوتا» مدیرعامل  شرکت میتسویی  ژاپن  نیز در این زمینه گفت: از تخصص و تجربه خود در زمینه حمل‌و‌نقل آمونیاکِ پاک استفاده خواهیم کرد، زیرا این کار یکی از گزینه‌های امیدوار کننده برای نسل بعدی است.  

شایان ذکر است شرکت مرسک‌تانکر از سال ۱۹۷۲  تا سال ۲۰۱۳ میلادی تجارت حمل‌و‌نقل گاز را به عهده داشت که در سال ۲۰۱۳ میلادی آن را به گروه BW فروخت، تا آن زمان بازیگر کلیدی در عرصۀ حمل‌و‌نقل گاز بود، اما امسال مجدد وارد بخش گاز شده و در حال حاضر ناوگانی متشکل ار ۳۰ کشتی حمل گاز را  در اختیار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار