۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

کشتیرانی هیوندای خط جدید راه اندازی می‌کند

خط کشتیرانی هیوندای، سرویس جدیدی را برای اتصال بنادر شرق دور، هند، پاکستان، عربستان و مدیترانه راه اندازی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۲۰

کشتیرانی هیوندای خط جدید راه اندازی می‌کند

 

به گزارش مانا، شرکت کشتیرانی بزرگ هیوندای کره جنوبی موسوم به HMM، با هدف ارائه گزینه‌های حمل‌و‌نقل جامع‌تر به مشتریان و شرکای تجاری خود، سرویس جدیدی را راه اندازی خواهد کرد که شرق آسیا، هند، پاکستان، عربستان و مدیترانه را به هم متصل می کند.
 انتظار می رود این سرویس با کشتی HMM Blessing با ظرفیت ۱۱ هزار تی ای یو از بندر بوسان در کره جنوبی در تاریخ ۶ آگوست آغاز و سفر رفت و برگشتش ۸۴ روز طول بکشد.
 چرخش کشتی‌های شاغل در این سرویس جدید بین بنادر بوسان (کره جنوبی)،کوانگ یانگ (کره جنوبی)، شانگهای (چین)، نینگبو (چین)، شکو (چین)، سنگاپور، کلانگ (مالزی)، کاتوپالی (هند)، ناواشیوا (هند)، موندرا (هند)، کراچی (پاکستان)، جده (عربستان سعودی)، کانال سوئز، دامیتا (مصر)، پیرئوس (یونان)، جنوا (ایتالیا)، والنسیا (اسپانیا)، بارسلونا (اسپانیا) و مجددا پیرئوس، دامیتا، (کانال سوئز)، جده، کراچی، موندرا، ناواشیوا، کاتوپالی، سنگاپور خلیج داچان (چین) و بوسان خواهد بود.
 یکی از مقامات HMM اظهار داشت: با معرفی سرویس FIM، ما انتظار داریم که دامنه تجارت خود را به تجارت شبه قاره هند و مدیترانه گسترش دهیم و خدمات قابل اعتمادتری را با سبد خدمات پیشرفته ارائه کنیم.
منبع:container-news.com

ارسال نظرات
آخرین اخبار