۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

راه اندازی خط منظم کانتینری به سوریه/ جزئیات برنامه زمان‌بندی حمل بار در سال ۱۴۰۲

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف محوله و نوع نگاه ملی خود به حمل بار به مقاصد مختلف دنیا، اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری به سوریه نموده که بر این اساس، طی سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ سفر دریایی با حمل ۶۵۲۲ تی‌ای یو بار تجاری نموده است؛ ضمن اینکه برنامه سفر‌های این خط در نیمه اول امسال نیز به نحوی تدارک دیده شده است که ماهانه و به صورت منظم، حمل بار به مقصد کشور سوریه صورت گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰

راه اندازی خط منظم کانتینری به سوریه/ جزئیات برنامه زمان‌بندی حمل بار در سال ۱۴۰۲

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای مأموریت‌های ابلاغی و با نگاه به رویکرد‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه تجارت با کشور سوریه، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری جهت حمل بار به مقصد سوریه و بالعکس نموده است.

بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ سفر دریایی طراحی و برنامه ریزی گردیده که با انجام آن، مجموعاً ۶۵۲۲ تی‌ای یو بار به مقصد سوریه حمل شده است.

در این میان ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه منظم حمل بار به مقصد سوریه را در دستور کار قرار داده که بر این اساس، هر ماه حداقل یک سفر دریایی جهت صادرات کالا‌های ایرانی به مقصد این کشور، طراحی و برنامه ریزی شده است.

بر این اساس گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اردیبهشت ماه سال جاری، برنامه سفر منظم ماهانه به کشور سوریه را در دستور کار قرار داده و تا اسفندماه، هر ماه یک کشتی را روانه این مقصد خواهد نمود که بر این اساس از تمامی صاحبان کالا تقاضا می‌شود محموله‌های صادراتی خود جهت حمل به مقصد سوریه را با انجام هماهنگی با شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بسپارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار