۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

ورود سومین کشتی کانتینری از خط کشتیرانی مستقیم چین به بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلودهی و تخلیه سومین کشتی کانتینری از خط مستقیم کشتیرانی بنادر چین به بندر چابهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰
ورود سومین کشتی کانتینری از خط کشتیرانی مستقیم چین به بندر چابهار
 
به گزارش مانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال جدید بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار میزبان پنج فروند کشتی کانتینری بوده است که در مجموع ۶۳۵۰ TEU کانتینر تخلیه و بارگیری شده است.
قاسم عسکری نسب ادامه داد: با راه اندازی خط مستقیم و منظم کشتیرانی بین بنادر کشور چین و بندر شهید بهشتی چابهار در سال جدید سه کشتی کانتینری در این بندر تخلیه شد.
وی با بیان اینکه با راه اندازی خط مستقیم و منظم بین بنادر کشور چین و بندر چابهار، کالا با هزینه و زمان کمتری به دست تجار و صاحبان کالا می رسد عنوان کرد: در سال جاری ۳۳۴۰ TEU کانتینر از کشور چین به صورت مستقیم وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده است که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری نیز یک کشتی از مقصد کشور هند با خط مستقیم کشتیرانی بین بنادر کشور هند و بندر چابهار با ۲۶۰ TEU کانتینر وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده است که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.
 

 

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار