۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

سهل‌انگاری در نگهداری کالاهای خطرناک منجر به حادثه بیروت خواهد شد

مدیرعامل یک بخش خصوصی گفت: هرگونه بی احتیاطی و سهل انگاری در نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک می تواند به فاجعه ای جبران ناپذیر مانند انفجار هولناک و مرگبار در بندر بیروت منجر شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۹

سهل‌انگاری در نگهداری کالاهای خطرناک منجر به حادثه بیروت خواهد شد


به گزارش مانا به نقل از سی نیوز، پژمان بهزادپور در نشست تخصصی همایش حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر گفت: ما به همکاری و حمایت سازمان بنادر و دریانوردی برای تدوین و تهیه دستورکارها و سیاست های جدید منطبق با استانداردهای بین المللی برای جلوگیری از بروز و اتفاق حوادث بزرگ، مانند فاجعه انفجار بندر بیروت نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت افق چکاد دریا بر لزوم آموزش متصدیان و پایانه‌داران بندری و ضرورت آشنایی آنها با فرآیند جابه‌جایی کالاهای خطرناک تاکید کرد و افزود: با توجه به تعریف کالاهای خطرناک، کل فرآیند تولید، حمل و نقل و نگهداری این نوع کالاها نیازمند رفتار خاص و استانداردهای ویژه است.

وی نسبت به عدم آگاهی ویژه فعالان و صادرکنندگان کالاهای خطرناک نسبت به ضوابط و قوانین حمل و نقل خاص این نوع کالاها هشدار داد: هرگونه بی احتیاطی و سهل انگاری در نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک می تواند به فاجعه ای جبران ناپذیر مانند انفجار هولناک و مرگبار در بندر بیروت منجر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار