۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت:

طرح جامع حمل و نقل تا سال ۱۴۰۲ تدوین می‌شود

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح جامع حمل و نقل در حال تدوین است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ این امر محقق شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۸

طرح جامع حمل و نقل تا سال ۱۴۰۲ تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا، معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در مراسم افتتاح نمایشگاه حمل و نقل ضمن تبریک روز حمل و نقل، یادآور شد: این روز یادآور تلاش و کوشش عزیزانی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و کالاهای اساسی بر زمین مانده بنادر در زمان جنگ تحمیلی را برای رساندن به دست مردم جابه جا کردند. 

شهریار افندی‌زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای به نمایش گذاشته می شود، افزود: ۳۱۱ شرکت و سازمان در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۹۰شرکت استارتاپ هستند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هیئت خارجی برای  بازدید از این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

افندی زاده ادامه داد: حوزه حمل و نقل تخصصی بوده لذا میزگردهای تخصصی در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این نمایشگاه شاهد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی  در این صنعت باشیم، اظهار کرد: طرح جامع حمل و نقل در حال تدوین شدن است لذا امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ این امر محقق شود.

معاون حمل ونقل وزارت راه افزود: یکی از موضوعات استفاده از سرمایه‌داری بخش خصوصی است که قطعاً می‌تواند تحول عظیمی در این صنعت ایجاد کند.

افندی زاده با طرح این سوال که چرا ورود بخش خصوصی به این صنعت با کندی انجام می شود، یادآور شد: تلاش بر این است در احکام دائمی کشور و برنامه هفتم موضوع تامین سرمایه گذاری حمل و نقل گنجانده شود تا سرمایه گذاران با اطمینان خاطر بیشتری به این حوزه ورود کنند.

وی با بیان اینکه باید به سمتی رفت که زیرساخت ها را به بخش خصوص داد، افزود: امیدوارم موضوع تحقیقات و نوآوری و استفاده از سیستم‌ها با حضور استارت‌آپ‌ها بتواند در این نمایشگاه شکوفا شود و تاثیر گذاری خوبی بر صنعت حمل و نقل بگذارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار