۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

پنج فروند شناور در بندر شهید رجایی در حال تعمیر است

پنج فروند شناور در بندر شهید رجایی در حال تعمیر است
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پنج فروند شناور ملکی در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی و دیگر کشتی سازی های استان به صورت همزمان درحال تعمیر اساسی است.
کد خبر: ۹۱۹۰۴

به گزارش مانا، محمدرضا پوررجبی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این شناورها شامل راهنمابر«هادی ۲»، تجسس و نجات «ناجی۳»، یدک‌کش «هدایت۶» ،«برنا» و لایروب «نوسود» در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی و یکی از کشتی سازی‌های استان در حال سپری کردن فرآیند تعمیرات زیرآبی و اساسی هستند.

وی ادامه داد: تعمیرات و نوسازی به موقع و ادواری شناورها ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه‌های سنگین از بروز اختلال و وقفه در ارائه خدمات دریایی جلوگیری می‌کند.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: تعمیرات کشتی‌ها در داخل کشور و به دست توانمند نیروهای مجرب بومی علاوه بر فرصت سازی برای ارتقا دانش جوانان و حل چال‌های پیش روی آنان به جلوگیری از خروج ارز، افزایش اشتغال جوانان و اثبات باورمندی متخصصان داخلی خواهد انجامید.

پوررجبی بر لزوم ارتباط تنگاتنگ میان سازمان‌ها دریایی با کارخانجات کشتی سازی بویژه در امر تعمیرات و نوسازی انواع شناورها اشاره کرد و بیان داشت: هم‌افزایی میان ارگان‌ها باعث تقویت باورمندی، جلوگیری از خروج ارز، اشتغال پایدار، ایجاد ارزش افزوده و همچنین سرعت‌بخشی در امر بازگشت به ناوگان خدماتی در حوزه تعمیرات خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار