۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

۱۰ شرکت برتر کانتینری سال ۲۰۲۱

شرکت ام اس سی سوئیس و مرسک سال ۲۰۲۱ در یک رقابت تنگا‌تنگ جایگاه اول و دوم شرکت‌های کانتینری برتر را به خود اختصاص دادند. در این میان حمل بیشتر کالا و افزایش ظرفیت ۱۰.۷ درصدی ام اس سی باعث شد این شرکت در رتبه اول قرار گیرد. اما در حال حاضر مرسک از نظر تناژ بالاتر از ام اس سی ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۰

۱۰ شرکت برتر کانتینری سال ۲۰۲۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مؤسسه آلفالاینر در یک تجزیه و تحلیل جدید ۱۰ شرکت کانتینری برتر را در سال ۲۰۲۱ از نظر میزان افزایش ظرفیت در سال گذشته میلادی و ظرفیت نهایی فعلی مورد بررسی قرار داده است. ناگفته نماند ملاک اصلی در این تجزیه و تحلیل و رتبه بندی میزان ظرفیت فعلی است.

براساس این گزارش شرکت مرسک در سال ۲۰۲۱ توانست با رشد ۳.۴ درصدی و افزایش ۱۴۲۴۰۵ TEU ظرفیت نهایی خود را به ۴۲۷۹۳۰۵  TEU برساند.

ام اس سی با رشد ۱۰.۷ درصدی بیش از ۴۱۰۸۷۷ TEU ظرفیت خود را بالا برد و به ظرفیت ۴۲۶۶۸۰۵ TEU رسید.

شرکت CMA AGM در سال ۲۰۲۱، با افزایش ۵.۴  درصدی ۱۶۲۷۶۹ TEU به ظرفیت خود افزود و ظرفیت خود را به رقم ۳۱۶۹۷۲۴ TEU ارتقا داد.

کاسکو چین در رتبه بعدی قرار دارد که با کاهش ۳.۲ درصدی  ظرفیت تعداد ۹۵۸۳۷ TEU از ظرفیت کانتینری کاست و به ۲۹۳۴۴۴۷ TEU دست یافت.

هاپاگ لوید در سال ۲۰۲۱ تنها یک درصد افزایش ظرفیت خود را به ثبت رساند و با افزایش سالانه ۱۷۸۹۴ TEU به  ظرفیت ۱۷۴۶۷۷۲ TEU رسیده است.

شرکت وان ژاپن با کاهش ظرفیت  ۳.۴ درصدی  یعنی ۵۴۱۰۳ TEU ظرفیت خود را در ۱۵۴۲۲۶۱ TEU تثبیت کرد.

EVERGREEN نیز در سال گذشته ۱۵.۶ درصد افزایش ظرفیت داشته و  با افزودن ۱۹۹۲۵۴ TEU به ظرفیت ۱۴۷۷۶۴۴ TEU رسیده است.

این شرکت بیشترین کشتی‌ها را بین ۱۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ TEU ظرفیت در اختیار دارد.

HMM با ۱۴ درصد افزایش ظرفیت  یعنی ۱۰۰۸۲۳ TEU به ظرفیت ۸۱۹۷۹۰ TEU رسید.
یانگ مینگ با ۷.۵ درصد افزایش از ۴۶۲۰۸ TEU به  رقم ۶۶۲۰۴۷ TEU  دست یافت.   

ون‌های تایوان نیز سال گذشته با ۳۱.۷ درصد افزایش  تعداد ۱۰۱۳۴۹ TEU به ظرفیت  خود اضافه کرده و ظرفیت نهایی را به رقم  ۴۲۱۲۰۲ TEU رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار