۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

کره جنوبی در ویتنام کارخانه تولید کانتینر احداث می‌کند

یک شرکت مهندسی کره جنوبی با حمایت موسسه مالی این کشور قصد دارد کارخانه تولید جعبه‌های کانتینر را در سال ۲۰۲۲ در ویتنام تاسیس کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۲

کره جنوبی در ویتنام کارخانه تولید کانتینر احداث می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ گروه مهندسی کره جنوبی Seojin Systems که متخصص فنّاوری کانتینری است با حمایت مؤسسه مالی کشتی کره‌ای Ocean Business Corporation) KOBC) این کارخانه را با ظرفیت تولید ۴۰۰۰ جعبه کانتینر در ماه احداث خواهد کرد.

بر اساس این گزارش قرارداد احداث این کارخانه بین  مؤسسه مالی کره‌ای و ویتنام در ۲۳ نوامبر امضا شد.

یکی از مسئولان مؤسسه (KOBC) در این زمینه گفت: بنا بود این کارخانه در یکی از بنادر کره جنوبی تاسیس شود، اما به دلیل هزینه‌های بالای زمین و نیروی انسانی این طرح محقق نشد که خوشبختانه با موافقت ویتنام این کار عملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹ درصد کانتینر‌های جهان در چین تولید می‌شود یاد‌آور شد: با بهره برداری از اولین کارخانه امید آن می‌رود که کارخانجات دیگری در ویتنام و یا کشور‌های دیگر احداث شوند، زیرا امروزه صنعت کشتیرانی به تعداد بیشتری از کانتینر‌ها نیاز دارد.

وی در پایان گفت: این مؤسسه همراه با شرکت‌های ذی‌نفع در این پروژه تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا فشار کمتری به صاحبان کالا‌ها‌ی کانتینری جابه‌جا می‌شود، وارد آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار