۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
فرمانده نداجا:

ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش ناوگان نفتکش و تجاری را تا کانال سوئز اسکورت می‌کنند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن‌های این نیرو کشتی‌های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن را تا دهانه کانال سوئز با اقتدار اسکورت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۲

ناوشکن‌های این نیرو کشتی‌های نفتکش و تجاری را تا دهانه کانال سوئز با اقتدار اسکورت می‌کنند
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های این نیرو به آب‌های بین‌المللی گسترش یافته است اظهار داشت: فعالیت نیروی دریایی به سمت دریای عمان گسترش یافته و بخشی از برنامه‌ها و طرح‌ها در سواحل مکران مستقر است.

وی با تأکید بر حمایت از نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های مهمی از سوی نیروی دریایی ارتش در حال اجرا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر از افتخارات این نیرو است تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در بوشهر در هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت و جانفشانی عمل کرد که عملیات 7 آذر سال 1359 از افتخارات نیروی دریایی ارتش استان بوشهر است.

وی استان بوشهر را در ادوار مختلف تاریخی همواره سرنوشت‌ساز دانست و بیان کرد: نیروی دریایی بوشهر در برابر استعمار و استکبار دارای کارنامه درخشانی است که دریادلانه و مردانه در برابر تجاوزگری دشمنان ایستادند که سبب اقتدار و افتخار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش همان مسیر شهدا و رزمندگان ادامه می‌دهند تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش با اقتدار و جانفشانی و با تجهیزات نظامی پیشرفته در آب‌های داخلی و بین‌المللی حضور فعال دارد و بر اساس تکلیف مأموریت‌ها را انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اکنون این نیرو اسکورت شناورها و کشتی‌های حامل محموله‌های اقتصادی را  بر عهده دارد تصریح کرد: اسکورت شناورها تا مقصد کشتی‌ها با اقتدار انجام می‌شود.

ایرانی، با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ و خلیج عدن حضور جدی و مستمر دارد تصریح کرد: توسط ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش کشتی‌های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن تا دهانه کانال سوئز اسکورت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بین‌المللی در راستای منافع ملی و برقراری امنیت است، افزود: ناوشکن‌های نیروی دریایی کشتی‌های نفتکش و تجاری را اسکورت می‌کنند و با اقتدار پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار