۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

دانشگاه علوم دریایی نوشهر، میزبان مسابقات جهانی پنجگانه دریایی ارتش‌های جهان

دانشگاه علوم دریایی نوشهر، میزبان مسابقات جهانی پنجگانه دریایی ارتش‌های جهان
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره مسابقات جهانی پنجگانه دریایی که از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱ مهر سال جاری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: قرار بر این است که مسابقات به صورت آنلاین رکورد گیری شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۸۷۷

به گزارش مانا، امیردریادار حمزه علی کاویانی در جمع فرماندهان و مسئولین دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اظهار داشت: این دانشگاه از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است، چون آینده نیروی دریایی در دستان  این جوانان سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: این که ناوگروه ۷۵ ما بعد از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریا‌های آزاد در اقیانوس اطلس جنوبی، شمالی دریای شمال، خلیج فنلاند و عبور از تنگه‌های بسیار مهمی که دشمنان ما آن‌ها را کنترل می‌کنند از تنگه دوبر، کانال مانش، جبل الطارق، کانال سوئز و دریای مدیترانه و همه این مناطقی که این ناوگروه عبور کرد، اقتدار و عزت برای جمهوری اسلامی ایران آفریده این نتیجه کار دانشگاه است و بسیار مهم است.

وی در ادامه در رابطه با مسابقات جهانی پنجگانه دریایی که از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱ مهر سال جاری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: قرار بر این است که مسابقات به صورت آنلاین رکورد‌گیری شود و از اهمیت بالایی برخوردار است؛ انشالله به گونه‌ای عمل شود که همه دانشجویان و افسران جوان به این رشته بسیار مهم ترغیب شوند که اثرگذار در فعالیت‌های دریایی و افزایش مهارت افسران و درجه داران است.

امیردریادار کاویانی بیان داشت: مسابقات پنجگانه باید دریایی یک پایه شود برای ایجاد انگیزه و نشاط در همه مجموعه نیروی دریایی و توسعه پیدا کند تا جایی که در همه پایگاه‌های نیروی دریایی یک تیم پنجگانه دریایی داشته باشیم و آنچه که مهم است آماده سازی زیرساخت‌ها که به حول قوه الهی و تلاش همکارانم در نیروی دریایی دست یافتنی است.
بر اساس این گزارش در پایان، جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امیر دریادار دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر و دیگر همکارانی که در آماده سازی و برگزاری هرچه بهتر مسابقات پنجگانه دریایی در دانشگاه تلاش می‌کنند تا به نحوه مطلوب و در شأن نیروی دریایی راهبردی باشد تقدیر و تشکر به عمل آورد و از نزدیک از میدان مسابقات جهانی پنجگانه دریایی و قسمت‌های مختلف دانشگاه  بازدید به عمل آورده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور با اقتدار ناوگروه ۷۵ و دریانوردی در مناطق حساس باعث رضایت مندی مسئولان کشوری و لشکری شده بود این نتیجه کار دانشگاه و شما، اساتید و فرماندهان، مدیران و مربیان است که این نسل را پرورش داده اید. / موج

ارسال نظرات
آخرین اخبار