۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

دعوت از فنّاوران برای ارائه ایده در حوزه صنعت دریا

دعوت از فنّاوران برای ارائه ایده در حوزه صنعت دریا
معاونت علمی و فنّاوری از شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف صنعت دریایی برای ارتقا فنّاوری‌های کاربردی در این حوزه دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۰۶۹۹

به گزارش مانا به نقل از معاونت علمی و فنّاوری، ستاد توسعه فنّاوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده است تا نوآوری‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه «جستجو و نجات»، «مقابله با آلودگی نفتی در دریا» و «ایمنی آبراه‌ها» ارائه کنند.

شرکت‌هایی که در حوزه نرم‌افزار یا سخت‌افزاری دریایی و محیط زیستی، پهپادی یا شناورهای خودران فعالیت می کنند یا پروژه حقیقی دارند می توانند در این فراخوان مشارکت کنند.

در این راستا شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف صنعت دریایی دعوت شدند تا علاوه بر هم‌افزایی در این حوزه، فنّاوری‌های کاربردی را نیز ارتقا دهند. علاقه‌مندان برای همکاری و معرفی به یکی از سازمان‌های دریایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانمندی‌های خود را به گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد ارسال کنند.

ایران کشوری توانمند است که اگر درست و به‌جا از ظرفیت‌هایش استفاده شود، شتاب توسعه علمی و فناوری آن بیشتر می‌شود. به عنوان مثال استفاده از توان داخلی برای بومی‌سازی قطعات و تجهیزات دریایی یکی از این اقدامات است که در یک همکاری مشترک رقم خورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار