۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

یک ائتلاف کانتینری دیگر شکل گرفت

شرکت 2M Alliance of Maersk و MSC با یکدیگر متحد شدند تا کانتینر‌های موجود در بنادر هامبورگ و Bremerhaven آلمان را از اروپا به شرق دور حمل کنند.
کد خبر: ۹۰۶۶۳

یک ائتلاف کانتینری دیگر شکل گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ در پی تراکم زیاد کانتینر در این بنادر شرکت‌های Alliance of Maersk و MSC متحد شدند تا نسبت به تخلیه کانتینر‌های موجود در این بنادر به شرکت‌های کشتیرانی آلمانی کمک کنند.

یکی از مدیران خط کشتیرانی MSC در این زمینه گفت: بندر Bremerhaven آلمان از ازدحام کانتینر رنج می‌برد به همین جهت با شرکت مرسک تصمیم گرفتیم نسبت به تخلیه کانتینر‌های آن اقدام کنیم.

از سوی دیگر با توجه به زمان انتظار پهلوگیری کشتی‌ها در بندر Bremerhaven برخی کانتینر‌ها را به بندر هامبورگ برمی‌گردانیم.

یکی از مسئولان شرکت مرسک نیز در زمینه ائتلاف جدید گفت: سال ۲۰۲۱ را می‌توان سال شکل‌گیری اتحاد‌های جدید کانتینری نامگذاری کرد و اتحاد جدید به رهبری Alliance of Maersk و MSC شکل گرفت.

ازدحام کانتینر در هامبورگ و Bremerhaven باعث شد تا نسبت به تشکیل این اتحادیه اقدام کنیم تا بتوانیم از تراکم کانتینر در این بنادر بکاهیم این اتحادیه تا چهار هفته آینده ادامه خواهد داشت و تلاش بر این است تا تراکم کانتینری در آن‌ها به حداقل برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار