۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

دریانوردان و کارکنان دریایی ناوگان مسافری قشم علیه کووید۱۹ واکسینه می‌شوند

دریانوردان و کارکنان دریایی ناوگان مسافری قشم علیه کووید۱۹ واکسینه می‌شوند
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از واکسیناسیون ۳۲۰ نفر از فعالان حوزه دریانوردی جزیره قشم با اولویت دریانوردان، مهمانداران شناور‌ها و کارکنان شاغل در بنادر مسافری و حمل خودرو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹

به گزارش مانا؛ علی اشتری صبح امروز (۱۸ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در مراحل بعدی،  بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کارکنان بنادر تجاری و اسکله های تفریحی نیز در مقابل ویروس کووید ۱۹ واکسینه می شوند.

وی تصریح کرد: همزمان با واکسیناسیون سراسری دریانوردان کشور به عنوان کارکنان کلیدی صنعت راهبردی حمل و نقل دریایی، در تاریخ ۱۶مردادماه، افزون بر ۲۲۰ نفر از دریانوردان و پرسنل ناوگان مسافری دریایی ساکن جزیره قشم شامل خدمه شناورهای بندر مسافری شهید ذاکری و همچنین تمامی مهمانداران شناورها مرحله نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

اشتری با بیان اینکه در مرحله دوم و در تاریخ ۱۷مردادماه جاری، بالغ بر ۱۰۰ نفر از دریانوردان و پرسنل شاغل در شناورها و بنادر حمل خودرو و مسافر لافت و پل در برابر ویروس کووید ۱۹ واکسینه شدند، خاطرنشان کرد: این اقدام مهم بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی فعالان حوزه دریانوردی بزرگترین جزیره خلیج فارس در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا انجام پذیرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار