۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

مسافرت دریایی در آسیا باز هم به تعویق افتاد

سنگاپور، تایوان، مالزی، ژاپن و هند به دنبال افزایش موارد مشاهده شده کووید ۱۹ در برخی مسافران، سفر‌های دریایی را حداقل تا ۸ ژوئن ۲۰۲۱ ممنوع کردند.
کد خبر: ۸۹۹۵۴
مسافرت دریایی در آسیا باز هم به تعویق افتاد
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ افزایش موارد کووید ۱۹ در سنگاپور باعث شد که مسافرت‌های دریایی محدود که از پیش رزرو شده و قرار بود همین روز‌ها آغاز شود تا ۸ ژوئن به تعویق افتد. در این ارتباط بندر سنگاپور محدودیت‌های جدیدی مانند اجباری بودن ماسک، تست گرفتن از افراد ورودی به بندر، رعایت کامل فاصله اجتماعی، ملزم کردن خدمه کشتی‌ها و کارگران بندری به ضد عفونی مکان‌هایی که فعالیت می‌کنند و در نهایت واکسیناسیون و... را وضع نمود.

بر اساس این گزارش مالزی و تایوان نیز قرار بود کشتی‌های مسافری خود را راهی دریا کنند، اما وجود یک الی دو مورد تست مثبت در مسافر‌ان قبل از عزیمت باعث شد فعلاً این سفر‌ها لغو شود.

دولت هند نیز اعلام کرد با شرایط پیش آمده در این کشور تا اطلاع ثانوی از اعزام مسافر دریایی جلو‌گیری به عمل می‌آید.

از سوی دیگر شرکت NYK کروز ژاپن اطلاع داد کشتی تفریحی آسوکا با ۲۹۵ مسافر و ۴۲۵ خدمه در حال بازگشت به یوکوهاماست، زیرا پس از آزمایش در حین سفر مشخص شد تست یکی از مسافران مثبت بوده در حالی‌که قبل از سوار شدن به کشتی آزمایش کلیه مسافرین منفی بود، اما شرکت NYK تصمیم گرفت با لغو سفرِ این کشتی نسبت به تست مجدد و قرنطینه احتمالی مسافر‌ان اقدامات لازم را به عمل آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار