به گزارش گروه بینالملل مانا، "Zsolt Katona" مدیر عامل اروپای شرقی شرکت مرسک در این زمینه گفت: همانگونه که قبلاً اعلام شد با اتصال ترمینالها و تاسیسات بندری از طریق بلاکچین در صددیم با استفاده از حمل و نقل ترکیبی کوتاه مدت و بین قارهای ظرفیتهای حمل و نقل خود را در بنادر کره جنوبی، چین و بنادر اروپای شمالی مانند فنلاند، لهستان، آلمان و اسکاندیناوی به دو برابر برسانیم، زیرا احساس میکنیم پتانسیلهای لازم در این خطوط علیرغم بروز کووید ۱۹ وجود دارد.
وی گفت: در این راستا سرویسهای حمل کالاهای یخچالی و خطرناک نیز دو برابر افزایش خواهد یافت.
به گفته وی همهگیری ویروس کرونا در برخی از گلوگاههای تجاری اروپا مشکلاتی را ایجاد کرده است که این شرکت با استفاده از مدیریت زنجیرۀ تامین قصد کمک به مشتریان و ذینفعان خود را دارد به همین جهت احساس میکنیم بخش اعظمی از مسیرهای حمل کالا با استفاده از حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.
وی گفت: از سوی دیگر شرکت مرسک درصدد است به منظور سریعتر کردن ترانزیت کالا و رزرو بیشتر سرویسهای حمل و نقلی با قیمتهای رقابتی نسیت به حمل و نقل کالا اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه جابهجایی کالا توسط شرکتهای وابسته به این شرکت در ماههای آوریل، میو ژوئن ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ روند تصاعدی داشته، خاطرنشان ساخت اطمینان داریم روند حمل و نقل کالا در ماههای پایانی سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ بهبود خواهد یافت به همین جهت از هماکنون در تدارک ایجاد زنجیرۀ تامین، لجستیک و ایجاد راهروهای ریلی هستیم.