۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به کشتی‌ها در بنادر بوشهر

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به دریانوردان و شناور‌های تجاری و خدماتی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به کشتی‌ها در بنادر استان بوشهر پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹
پیش‌بینی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به کشتی‌ها در بنادر بوشهر
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، با حضور معاونین دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از فعالان بخش دریایی و بندری در بندر بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه خدمات دریانوردان در عرصۀ مبارزه با ویروس کرونا قابل تقدیر است اظهار داشت: با تلاش همگانی در عرصه‌های مختلف در مقابله همه جانبه با ویروس کرونا شاهد مدیریت این ویروس خطرناک در استان بوشهر هستیم.

محمد شکیبی‌نسب با اشاره به اینکه فعالان عرصۀ حمل‌و‌نقل دریایی مانع از تعطیلی تجارت شدند بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا خدمات دریانوردان و شاغلین در ترمینال‌ها برای تخلیه و بارگیری کالا در ایام تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است چراکه با فعالیت خود مانع از تعطیلی تجارت دریایی شدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برنامه‌ها و سیاست‌های امسال برای توسعه تجارت دریایی را برشمرد و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به کشتی‌ها و دریانوردان پیش بینی شده است و زمینۀ رونق تجارت در بندر بوشهر فراهم است.

وی با بیان اینکه مسئولان بنادر و فعالان عرصۀ دریا و دریانوردی در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیدند تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه اخلالی در ارائه خدمات بندری در عرصه تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر ایجاد نکرد و افزایش صادرات و واردات کالا در ۱۵ روز نخست فروردین امسال در بندر بوشهر گواه این ادعا است.

محمد شکیبی‌نسب از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد و گفت: در نیمه نخست فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در اسکله‌های بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار