۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

گامی جدید برای دیجیتالی شدن موتور‌های دریایی

گامی جدید برای دیجیتالی شدن موتور‌های دریایی
شرکت MAN Energy Solutions سازنده انواع موتور‌ها برای صنعت دریایی مستقر در آلمان و شرکت کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی توافق‌نامه دیجیتالی شدن موتور‌های دریایی را به امضا رساندند.
کد خبر: ۸۴۵۶۵
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت MAN Energy Solutions سازندۀ انواع موتور مستقر درآلمان و شرکت کشتی‌سازی صنایع سنگین هیوندایی کرۀ جنوبی توافق‌نامه تعیین یک چارچوب همکاری بلند‌مدت استراتژیک در راستای توسعه تکنولوژی‌ها و سیستم‌ها با هدف دیجیتالی شدن موتور‌های دریایی را به امضا رساندند.

 این همکاری بر روی موارد ذیل متمرکز خواهد شد:

* دیجیتالی شدن داده‌های راه‌حل موتور دریایی شامل سیستم‌های کمکی

* جمع آوری داده، تشخیص و تجسم سازی در رابطه با عملکرد راه حل موتور دریایی

* توسعه تکنولوژی و طراحی یک سیستم معماری برای راه‌حل‌های دیجیتالی شدن موتور دریایی شامل سیستم‌های کمکی

* یکپارچگی بین راه‌حل‌های موتور دریایی- پلتفرم (زیرساختار) کشتی هوشمند و راه حل‌های تشخیص عیب یا عیب یابی موتور

* مورد آزمایش قرار دادن و تایید کردن نتایج توسعه و تحقیق

این گزارش ادامه داد: مهمترین عنصر در این استراتژی، پلتفرم (زیرساختار) جدید، موسوم به MAN CEON است که به طورهوشمندانه، داده‌های عملیاتی و دورکاوی (از راه دور) را جمع آوری و ارزیابی می‌کند. درعین حال امکان مانیتورینگ موتور‌های دریایی یا نیروگاه، توربین‌ها و کمپرسور‌ها را در زمان واقعی (real-time) فراهم می‌کند.

این زیرساختار داده‌ها و اطلاعات از Man Machinery  و محیط عملیاتی آن را ادغام می‌کند و از ابزار‌های تحلیل هوشمند به منظور ارزیابی و پیش‌بینی استفاده می‌نماید. سپس داده‌های عملیاتی همه سیستم‌ها و کشتی‌های متصل شده از طریق زیرساختار CEON می‌توانند به سایت‌های مشتریان و همچنین مراکز سرویس دهی MAN در زمان واقعی منتقل شوند. از اینجا به بعد، متخصصان MAN به طور پیوسته و مستمر مشتریان را در زمینۀ حل مشکلات، نگهداری، تعمیر و پشتیبانی حمایت خواهند کرد.

رئیس بخش دیجیتالی MAN در این خصوص گفت: زیرساختار MAN CEON، ستون و پیکرۀ جدید در راستای توسعۀ تجارت خدمات و سرویس‌دهی مبتنی بر دیجیتال این شرکت به شمار می‌آید. دیجیتالی شدن خدمات ارزشمندتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. به لطف MAN CEON، ما می‌توانیم حمایت خردمندانه‌تر و به موقع تری را به مشتریان خود هم در ساحل و بر روی عرشه درهنگام عملیات روزانه ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار