۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

اجرای قانون 2020 هزینه ها را افزایش می دهد

قانون 2020 که از سوی IMO به منظور حفظ مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده ها در اول ژانویه سال آینده میلادی اجرا می شود، هزینه های حمل و نقل را افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۸۳۲۰۷

 

اجرای قانون 2020 هزینه ها را افزایش می دهد

به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس ارزیابی شرکت مشاوره ای "Seabury Maritime" کمتر از 10 ماه به اجرای مقررات IMO 2020 با قی مانده  که اجرای این قانون آینده مبهمی را پیرامون افزایش هزینه ها بین مالکان و دست اندرکاران بندری بوجود آورده است.

"Nikos Petrakakos" معاون اجرایی شرکت "Seabury Maritime" در این زمینه گفت: دستیابی به سوخت کم سولفور برای مالکان کشتی هزینه بر خواهد بود زیرا در حال حاضر سوخت، 50 در صد هزینه ها را شامل می شود که این رقم با اجرای کنوانسیون 2020 افزایش خواهد یافت زیرا دستیابی به سوخت کم سولفور و نصب تجهیزات جانبی هزینه ها را افزایش می دهد. به همین جهت شرکت های حمل و نقل باید آماده باشند تا در معرض خطر تغییر قیمت انرژی از طریق ارزیابی محاسبات معقول و شفاف قرار گیرند.

وی یاد آور شد: متاسفانه در حال حاضر استاندارد صنعتی برای محاسبه سوخت در سال آینده و هزینه های سر بار آن وجود ندارد تا صاحبان کشتی تاثیر اقتصادی اجرای قانون را بر آورد کنند که  همین مساله  کار اجرای قانون را پیچیده تر کرده است.

"Kenneth O’Brien" مدیر عامل شرکت "Gemini Shippers Group" نیز در این زمینه گفت: در حال حاضر از طریق همکاری با شرکا خطرات ناشی از افزایش هزینه ها را شناسایی کرده ایم به همین جهت معتقدیم باید هزینه های تحمیلی برای دارندگان کشتی تبیین شود که آن هم همکاری IMO  و جامعه  دریایی را می طلبد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار