۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
پیام وزیر راه و شهرسازی:

حمایت از دریانوردان حق آنهاست

حمایت از دریانوردان حق آنهاست
وزیر راه و شهرسازی حمایت از دریانوردان را نه تنها حق آن‌ها بلکه تکلیف سنگین بر دوش دولتمردان دانست.
کد خبر: ۸۱۱۶۸
به گزارش خبرنگار مانا عباس آخوندی در پیامی که به مناسبت روز جهانی دریانورد صادر کرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت کشتی سانچی خاطر نشان کرد: دریانوردان عزیر سرزمین مان با وجود همه محدودیت‌ها و سختی‌ها مشغول به کار دریا هستند و چرخ حیات و توسعه کشور را به حرکت درمی آورند.
در این پیام که از سوی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به نیابت از وزیر خوانده شد، آمده است: حمایت از دریانوردان نه تنها حق آن‌ها است بلکه تکلیفی سنگین بر دوش دولتمردان کشور است.
آخوندی در پیام خود با بیان اینکه در راستای اجرای مفاد ۱.۴ و ۴.۴ مقاوله نامه کار دریایی سازمان بنادر اقداماتی را صورت داده است، تصریح کرد: این مقاوله نامه مراقبت درمانی بر روی کشتی و ساحل و ایجاد تاسیسات رفاهی مستقر در ساحل و تشکیل تیم‌های ممیزی جهت ارزیابی کلیه بنادر را در دستور کار قرار داده است.
وزیر راه و شهرسازی در پایان پیام خود با اعلام اینکه از سازمان بنادر انتظار می‌رود با درس گرفتن از سوانحی مانند سانچی گام‌های موثری در جهت ارتقای سطح آموزش دریانوردان بردارد، تاکید کرد: با اجرای کارآمد مقاوله نامه کار دریایی و رعایت کرامت انسانی و حفظ حقوق بشری دریانوردان گامی نو و موثر در جهت شکوفایی صنعت دریانوردی در بعد انسانی آن برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار