۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

ناوگان ملی با موفقیت از تحریم های ناعادلانه عبور کرد

مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت و دشوار به خصوص زمانی که تحریم های ناعادلانه اعمال شد، با موفقیت از آن عبور کرد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۷۶۳۶
ناوگان ملی با موفقیت از تحریم های ناعادلانه عبور کرد
به گزارش خبرنگار مانا، کاپیتان حمزه کشاورز در آیین گرامیداشت پنجاه سالگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرورخاطرات پنجاه سالگی کشتیرانی فرصتی طلایی برای ما فراهم می کند که بررسی کنیم در شرایط سخت چه فعالیت هایی انجام  و در آینده چه اقداماتی صورت گیرد. 
وی یاد آور شد: واقعیت این است که تحریم های ناعادلانه ای برای ناوگان ملی اعمال شد اما خوشبختانه با موفقیت تمام از آن خارج شدیم.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر با تفکر جمعی ظرفیت ناوگان بیش از 13 درصد افزایش یافته، اظهار امیداواری کرد با همفکری و حمایت مدیریت ارشد و مدیران گروه بتوانیم چشم انداز جدیدی را بگشاییم. 
کاپیتان کشاورز افزود: خوشبختانه در حال حاضر در کنار کشتیرانی های معتبر خارجی با بهره گیری از دانش نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین کشتی های بزرگ به صورت هفتگی در مسیر اروپا تردد داریم.
وی در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران، مسئولان ، دریانوردان و شرکای خارجی از آنان خواست برای ساخت آینده ای بهتر با پتانسیل قوی به همکاری با ناوگان ادامه دهند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار